pondelok 25. novembra 2019

Budoárové krásky


Dnešný príspevok patrí medzi tie rýchlopríspevky, kde toho veľa nepíšem, ani nefotím nič, čo som vytvorila, len sa chválim :). A tentokrát sa veru je čím, do zbierky budoárok mi pribudli ďalšie tri - a nie je vôbec žiadnym prekvapením, že všetky tri mám od Edky.

Mojich starožitných krások je teda doma už celkovo šesť - a čo je absolútna paráda, všetky majú pôvodné šaty. Tak sa teda kochajte, ja sa neviem vynadívať :). Ospravedlňujem sa však za kvalitu fotografií, v tento ponurý čas nachytať trocha svetla pri fotení začína byť vážny problém :(. Snáď Vám kvalita fotiek nepokazí radosť a pôvab týchto krásnych slečien vynikne na fotografiách aj tak :).

Prajem pekný zvyšok dňa

Lucia


tri nové krásky :)











a tri ktoré som už na blogu predstavovala :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára