pondelok 24. februára 2020

Vitrínka plná pokladov


Ešte pred vianočnými sviatkami sme začali s prerábkou spálne. Do dnešného dňa nie je spálňa celkom hotová, aj keď už nechýba veľa. Splneným snom je ale sklenená vitrínka, do ktorej som si chcela povkladať väčšinu svojich drobností - púdre, pudrenky, vejáre, sošky, krabičky, flakóniky, bižutériu, kabinetky, halfdollky, kablelky... proste svoje poklady :). Viem že sa nemôžem rovnať zberateľom starožitností - mám doma len pár kúskov a skoro všetky vzácnejšie sú od zberateľky, ktorá by do toho mala skôr čo povedať - však Edka :), musím ale napísať, že sú to moje srdcové záležitosti. A keďže som Vám minule sľúbila, že zbierka sa na blogu objaví, tak ju tu máte. :)

Za pozornosť stojí malá celoporcelánová bábika, ktorú som kúpila už veľmi dávno od jedného pána a nemala nožičku. tú som jej dorobila a dievčinka ešte čaká na nejaký outfit, zatiaľ je tak, celkom hanbato :). Čo som Vám ešte nestihla ukázať je drevená presklená krabička značky Gűtermann pôvodne určená na bavlnky, ja v nej mám svoje brože. A keďže som sľúbila tiež fotky mojich kabeliek, sú odfotené aj na samostatnej fotografii. Každá drobnôstka mi vždy urobí radosť a ja viem s istotou povedať, že toto je určite láska na celý život :).

Prajem krásny deň všetkým zberateľom a kochateľom :)

Lucia



















beznožičková panenka :)

 kabelečky pospolu :)

a ešte krabička Gűtermannka :) 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára