utorok 21. apríla 2020

Z kategórie Monster High - Frankie Stein/Pink


Keďže sa za posledných šesť týždňov všetko točilo okolo môjho posledného domčeka pre panenky, ktorý som nedávno dokončila, určite by to chcelo nejakú obyvateľku :). Je to tretí kúsok z mojich OOAK Monster High bábik, ktorú som vlastnoručne prerobila. Moju prvú môžete vidieť TU a druhú TU. Stále sa učím, nie je to dokonalé, no napriek tomu mám vždy skvelý pocit, keď sa z malého monštra vykľuje krásna ženská tvár :DDD. Moja tretia prerobená bábika dostala meno Pink a myslím si, že nie je nutné vysvetľovať dôvod :D. Obliekla som ju do pyžamka, vyrobila som jej aj papučky a s ohľadom na jej outfit je jasné, že bude najradšej obývať hornú dievčenskú izbičku. Nafotila som ju ale vo všetkých miestnostiach a tu ju máte! :)

Prajem všetkým krásny deň a hlavne zdravíčko!

Lucia























1 komentár:

  1. Tak to je fakt paráda. Stále si nedovedu představit ten přerod ze strašidla v krasavici, nemůžete nám to nafotit a nebo popsat. Je to neskutečný rozdíl.

    OdpovedaťOdstrániť