piatok 9. apríla 2021

Half doll ihelníček a pudrenka

 

Ihelníček z half doll - porcelánovej panenky som si vyrobila už veľmi dávno. Použila som na ňu panenku art deco, ktorú som dostala od mojej kamarátky Edky. O nejaký čas neskôr som dostala do daru od Edky aj ďalšie porcelánové panenky, medzi nimi aj krásku v klobúčiku. Veľmi som chcela panenku upraviť inak  než bežne a urobila som z nej pudrenku. Keďže sa na pudrenku viac hodila panenka art deco, tak som ich vymenila a tak je ihelníčková panenka teraz tá v klobúčku.

Išlo o rýchlovku, kým malý cez obed spal, aktuálne bojujem s akútnym nedostatkom voľného času. Týmto sa chcem zároveň veľmi pekne poďakovať za všetky milé komentáre, na ktoré v poslednej dobe bohužiaľ nemám možnosť individuálne odpovedať, musím ale povedať, že každý jeden komentár ma vždy nesmierne poteší.

Prajem krásny zvyšok dňa


Lucia 









                                       
















1 komentár:

  1. Lucko, obdivuji jak umíš panenkám vdechnout nový život. Obě jsou kouzelné. A umíš je i moc hezky nafotit.

    OdpovedaťOdstrániť