streda 25. marca 2020

Z kategórie domček pre Monster High šicia miestnosť/šatník


Dnes pridám dva príspevky. Podarilo sa mi dokončiť ďalšiu miestnosť v domčeku pre moje OOAK Monsterky, ktorou je šicia miestnosť/šatník. Skriňa je z plastu, ide o detský nábytok zn. Gloria a stolček pod šijací stroj, stolička aj skrinka na stenu (ktorú som si prispôsobila) je z nábytku značky MADE IN ITALY. Za zmienku určite stojí figurína, ktorú som vyrobila z tela bábiky (podobnej Barbie, len s tým dutým telom), snáď to nie je príliš veľký prehrešok proti milovníkom bábik takáto transformácia :D, ručne vyrobený kufor, ktorý sa dá otvárať, košík s vlnou, záves na okno, dekoračná klietka, ktorú som vyrobila zo špáradiel, koberec, ktorý som vyrobila technikou transferu a kožené tenisky. Tie som vyrobila len jedny, pretože potom sa mi podarilo objaviť na internete Conversky pre bábiky a mám ich vo všetkých dostupných farbách :D. Oblečenia, ktorého je plná skriňa nie som autorkou, to sa mi podarilo kúpiť na Aukre za pár korún :). Na čo ale pyšná som, sú drevené schody z kuchyne, ktoré dostali ružový náter. So schodmi som sa veru vytrápila. Ide o druhú verziu, prvou boli točité, ktoré sa mi po vytvorení vôbec nepáčili a tak som musela vymyslieť niečo iné. A vymyslela! Urobím také aj z druhého do tretieho podlažia :).

Druhý dnešný príspevok bude o miestnosti z môjho viktoriánskeho domčeka, samozrejme, tiež s rovnakým obsahom iba o polovicu menším :).

Prajem krásny deň a hlavne zdravíčko!

Lucia






















 pred zariadením 


pôvodná skriňa (fotka net)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára