utorok 31. marca 2020

Z kategórie domček pre Monster High - kúpeľňa


Dokončila som ďalšiu miestnosť z domčeka, ktorý ladím do shabby chic a vintage/brocante. Nábytok je opäť plastový značky MY FANCY LIFE. Nožičky na vani som pred prefarbením trošku upravila - tvar aj umiestnenie. Lekárničku som vyrobila z priesvitného plastového obalu na špendlíky,  stojan na uteráky som vyrobila z držiaka na kozubovú zástenu z nábytku značky MADE IN ITALY, z tejto značky je tiež stojan na časopisy. Vyrobila som kozmetické drobnosti, osobnú váhu, plagát na stenu, držiak na toaletný papier, ušila župan, upravila luster a samozrejme, upravila tiež steny a podlahu.

Najbližšie pridám kúpeľňový príspevok zo svojho viktoriánskeho domčeka, pre porovnanie :).  

Želám krásny deň a hlavne zdravíčko!

Lucia










pôvodný nábytok - fotka net


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára