piatok 6. marca 2020

Prvá miestnosť z domčeka pre Monster High - Kuchyňa


Ešte v čase, kedy som bola tehotná so Saimonom, som prepadla kráse OOAK Monster High bábik a sama som si dve prerobila. Vidieť ich môžete TU a TU. Panenky som fotila vo "fotoateliéri", ktoré som si na tento účel vyrobila. Bola len otázka času, kedy u nás pribudne do zbierky tretí domeček pre panenky :). Trvalo to síce dva roky, ale je doma! Takže k môjmu viktoriánskemu domčeku (ktorý ešte stále nie je úplne dokončený) a cukrárni - obe v mierke 1:12, pribudol domček určený pre panenky Barbie, teda vo veľkosti 1:6. Pre mňa veľká zmena, ale musím uznať, že s raz takou veľkosťou, na akú som zvyknutá, sa pracuje skutočne ľahšie.

Domček som sa rozhodla prerobiť celý vo svojom milovanom štýle shabby chic. Veľmi sa už teším na to, keď bude celý hotový! Prvá prišla na rad kuchyňa. Tá jediná je už hotová. Nábytok som si kupovala postupne a zistila som, že ho mám doma viac než do domčeka zmestím :D. Kuchyňa, ktorú som použila, je zo starého plastového nábytku MADE IN ITALY, rovnako ako stôl, štyri stoličky a servírovací stolík. Dve stoličky sú z nábytku značky MY FANCY LIFE, rovnako ako jedálenský set - taniere, poháre, príbory. Všetko som to prefarbila kriedovou farbou a zafixovala lakom a následne voskom. Dve stoličky som očalúnila, vyrobila som váhu, mixér, premaľovala som ostatné riady. Podlahu som zdvihla a položila drevené parkety, obložila a vytapetovala som steny. Luster je vyrobený z narodeninového stojana na sviečky (podobný som už robila do fotoateliéru). Zabrať mi dalo okno (má v hornej časti oblúkovitý tvar), ale zvládla som ho zaskliť aj zavesiť záclonku a roletu. Vyrobila som tiež koberec (transferom na hrubú ľanovú látku), chňapky a kuchynské hodiny, prerobila svietnik na stôl a pivoňky vo váze som urobila z fima.

Cez kuchyňu išiel pôvodne výťah. Ten som zrušila a lámala si hlavu nad schodmi. Chcela som "ušetriť čo najviac miesta" a tak po dlhom skúšaní, lamentovaní, lepení a nezdaroch, vyhral obyčajný rebrík :).
Možno časom ešte nejaké drobnosti do kuchynky pribudnú, teraz sa už teším na kúpeľňu! :)

Prajem krásny deň

Lucia

















pred zariadením :)


pôvodná kuchynská linka 

 po prerábke :)
 pôvodný kuchynský stôl, z ktorého som použila dve stoličky a kuchynské náčinie
  a pôvodný domček, ktorý mám v pláne celý prerobiť, kuchyňa je miestnosť v pravo v prízemí 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára