utorok 5. januára 2021

Hlavička budoárovej panenky

Z jednej budoárovej panenky sa dochovala už iba jej hlavička, ktorá sa ku mne dostala už dávno. Rozmýšľala som, čo s ňou, akým spôsobom ju upraviť tak, aby opäť mohla krášliť svojim pôvabom interiér a pôsobiť ako krásna dobová dekorácia. V stave, v akom sa ku mne dostala pôsobila viac desivo, než esteticky :). Jasná vec, že som mala pôvodne v pláne ušiť jej chýbajúce telo, narážala som ale na problémy s končatinami, resp. ich koncami - a teda prstami na rukách a topánkach. Chcela som totiž, aby pôsobila čo najviac autenticky. Hoci som už v minulosti telo jednej bábike vyrábala a dokonca som dokázala aj nahradiť chýbajúcu ruku jednej halfdollke, tu sa mi proste nedarilo a nedarilo. A tak hlava zostávala bez telíčka a ja som ju raz za čas vzala do rúk a dumala, čo s ňou. Pinterest je nevyčerpateľná studnica nápadov, videla som tam ušité malé dekoračné vankúšiky a na nich pripevnenú hlavičku.. rozmýšľala som, že skúsim niečo také. Medzičasom som však od Edky dostala stojan na klobúky v  marhuľovej farbe, ktorý som plánovala premaľovať na bielo. Ale keďže toho času nie je nazvyš, ani k tomu som sa nedostala. Na Pintereste som však našla kombináciu hlavička + stojan a bolo rozhodnuté! Dokonca bola aj farba stojana na tento účel vyhovujúca! :) Hlavičke som najprv dopriala nové "vlasy",  pripevnila som ju na stojan, obliekla jej ramená a vyrobila som jej klobúk (z papiera, ktorý som potiahla textilom). Dostala tiež kvietkové ozdoby do vláskov. Snažila som sa, aby bol materiál, ktorý som použila dobový, aby nebol celkový dojem pokazený. 

V závere som ešte urobila pár fotiek, kde sú moje krásky  (drvivá väčšina bol darček od mojej milovanej Edky) všetky pokope "na debate" :). Mám ich roztrúsené po byte, takže si aspoň na chvíľku mohli užiť vzájomnú spoločnosť :).

Prajem krásny deň

Lucia

 











kočky na debate :)



pôvodne:

oskalpovanie a výber správneho tónu nových vláskov :)


s novými vláskami :)
                                                     


1 komentár: