streda 10. februára 2021

Giselle (deviata wax doll)

Je pravda, že sú obdobia, kedy sa tento typ panenky nikde neobjaví... a potom obdobia, kedy mám na ne naozaj šťastie. Do mojej zbierky pribudla v krátkom čase ďalšia kráska. Medzi jej plusy patrí krásna tvárička a ide o prvú voskovú slečinku, ktorá oslňuje okolie pri úsmeve svojim odhaleným chrupom :DDD. Giselle má pôvodné vlasy a časť pôvodných šiat. Bohužiaľ, nezachovali sa ruky ani kovová konštrukcia a tak som ju zobrala do parády :). Chcela som samozrejme zachovať všetko, čo na nej bolo pôvodné a tak som zvyšok ladila k tomu. 

Giselle som vyrobila kovový podstavec, obliekla jej spodničky a šaty doplnila o detaily. Najťažšiu prácu som mala s chýbajúcimi ručičkami, ale aj to som zvládla. Nie sú ako originál, ale už konečne nie je invalid :). V ručičkách drží paraplíčko a kabelku, ktoré som jej vyrobila a na hlave má  toku, teda ručne tvarovaný dámsky klobúk bez krempy, ktorý som jej tiež vyrobila. Pôsobí na mňa koketne - už podľa toho výrazu tváre a s ohľadom na odev a doplnky si ju predstavujem ako si kráča niekde na promenáde, hádže úsmevy na každú stranu a spodničkami, ktoré ťahá po zemi víri prach :)

Už aby sa vonku dal opäť víriť prach, to si želám. Nie že by to vírenie bolo nejako extra príjemné, znamenalo by to ale, že zimu vystriedalo leto :) a na to sa ja nesmierne teším :).

A na záver, ešte k menu panenky :). Pýtam sa manžela (po jej dokončení): "No nie je krásna? Musím jej vymyslieť meno!" A manžel pohotovo na to: "Gizka!" (robil si zo mňa samozrejme prdel) A tak je panenka Giselle (Žizel). :DDD

Prajem krásny deň

Lucia

                                                

 









                                          


pôvodne:

                    


2 komentáre:

  1. Krásná panenka z vosku, moc krásně oblečená. Gratuluji Vám k Giselle.

    OdpovedaťOdstrániť