sobota 6. februára 2021

Julie - ôsma (wax doll)

 

Dnes Vám predstavím Julie - moju ôsmu čajovú -  voskovú panenku. Keď som rozbalila krabicu, v ktorej mi prišla, úprimne, až som sa zľakla. A bolo mi jej ľúto. Nechápem, ako môže niekto takú vzácnosť, akou sú tieto panenky, nechať takto zničiť. Čo už, stalo sa a ja som tej malej Zombici proste potrebovala vdýchnuť nový život. Myslím že sa podarilo a ja mám z nej obrovskú radosť.

Okrem poškodenej tváričky, mala Julie poškodený aj prstík, ten som jej opravila. Urobila som je účes,  opravila tvár, obliekla som ju a vyrobila som jej vejár. Farbu vláskov som jej vybrala netradičnú, ale myslím, že sa jej krásne hodia.

Keď na ňu pozerám, predstavujem si ako stojí na kraji tanečného parketu, placho klopí zrak a čaká na svojho vytúženého tanečníka :).

Prajem krásny deň a skorú možnosť vybehnúť na tanečný parket :)

Lucia

















Detail vejára a opraveného prstíka :)

                                       nový účes :)




                     A ešte detail pôvodnej tváričky....                    

                                      


                                                   

4 komentáre:

  1. Lucka, úžasná práca, nádherná premena, som rada, že trošku času venuješ aj svojej záľube.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martulka, ďakujem za krásne slová. Času je pomenej, ale Saimon je už veľký chlap, takže už sa to trošku u mňa s tvorbou zlepšuje :)
      Prajem krásny deň
      Lucia

      Odstrániť
  2. Uuuzasna premena.. tak to dokazete Lucka len vy👍❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anička, ďakujem za krásnu pochvalu, veľmi si to vážim :)
      Lucia

      Odstrániť