streda 9. júna 2021

Budoárová panenka a halfdoll pre pani Martinku

 

Túto krásnu budoárovú panenku mi poslala pani Martinka (M. Ž.). Hoci sa na panenke  podpísal čas, bola krásna a to aj napriek tomu, že mala poškodenú tváričku a zničený noštek. Telíčko sa rozpadalo a preto ma pani Martinka požiadala o vyrobenie nového. Panenke som opravila noštek, urobila som jej premaľbu tváre a premaľovala som jej v tom istom tóne aj keramické časti končatín a botičky dostali nový zlatý náter. Panenke som ušila nové telíčko a už sa veľmi teším, aké šatôčky panenka dostane :).

Halfdoll panenku som posadila na novú krabičku (pôvodná bola veľmi poškodená), potiahla ju zamatovou látkou a na vrchnú časť sukne som použila krajku, všetko tak, aby farby ladili s porcelánovou vrchnou časťou.Do ručičky dostala malinkú kytičku :).

Verím, že pani majiteľka bude spokojná :)

Prajem krásny deň

Lucia


                             













pôvodne:


porovnanie:



2 komentáre:

  1. Budoárová panenka je po opravě krásná, těším se jaké bude mít šaty. A moc se mi líbí i malá panenka na krabičce.

    OdpovedaťOdstrániť