štvrtok 17. júna 2021

Ohnivá kráska

 

Pre pani Martinku (M. Ž.) som tentokrát prerábala vzácnu a veľkú porcelánovú halfdoll panenku. Panenka nemala vlásky a my sme sa zhodli na prekrásnom ryšavom odtieni, ktorý ladil s jej tvárou. Vytvorila som jej dobový účes a prispôsobila som k nemu šaty, tak farbu ako aj tvar. Veľa krajek, veľa riasenia, jemné tlmené tóny svetlobéžovej a marhuľovo ružovej farby. Panenke som vyrobila paraplíčko a do druhej rúčky som jej vložila kytičku kvetov. Je to najväčšia panenka z halfdoll, ktoré som doposiaľ prerábala a úprimne, z výsledku som nadšená :).

Prajem krásny deň


Lucia
















pôvodne:

6 komentárov:

  1. Lucko, proměna panenky se Ti moc povedla, dávám Ti jedničku s hvězdičkou. Moc se mi líbí šaty - materiálem i barvou, nádherné. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je nádherná a šaty jsou úžasné.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jako vždy, náááádhera. Můžu se zeptat z čeho děláte vlasy, že jdou tak upravovat? Jsou to vlasy nebo nějaká vlna?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, je to plsť. Dobre sa s ňou pracuje.
      Lucia

      Odstrániť