štvrtok 17. júna 2021

Lampička - halfdoll

 

Edka ma poprosila o úpravu krásnej porcelánovej halfdoll. Jej predstava bola vytvoriť lampičku a doplniť panenku o nožičky. Lampičku, ktorú som kúpila som musela znížiť, aby som zachovala správne proporcie. Keďže Edkina obľúbená farba je modrá s nádychom do šeda, zvolila som farbu šiat v tomto odtieni. Túto farbu som doplnila čipkami v bledobéžovej farbe, z ktorej má panenka ušitú aj spodničku. Panenke som vytvorila paraplíčko a účes jej skrášlila doplnkami tak, aby ladili s farbou šiat. Edka ma ešte prosila o "podstavček" , imitujúci lúku s kvetmi, aj toto prianie som jej splnila.

Panenka bude Edke zdobiť nočný stolík, teším sa, že sa jej výsledok páči :).

Prajem krásny deň

Lucia














pôvodne:


2 komentáre:

  1. Lucko, zdravím. To je krásná lampičková panenka a panenková lampička. Úžasně jsi to spojila, výsledek je perfektní. Určitě se moc líbil. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť