streda 9. júna 2021

Tri panenky pre Lydušku

 

Lyduška ma poprosila, či by som jej neupravila tri panenky. Tá prvá bola pôvodne malý klaun, ale Lyduške sa do muzejíčka nehodila, poprosila ma, aby som jej ju prerobila. Požiadala ma, aby mala panenka bledobéžové šaty s krajkami. Dala mi voľnú ruku, jediné o čo ma ešte požiadala, aby panenka nevyzerala po prerobení ako šaško, alebo klaun. A tak som panenke dopriala krásne kučeravé blond vlásky, urobila som premaľbu tváre, dotvorila som jej nové botičky, ušila kalhotky a princezničkovské šatičky :).

Ďalšia panenka s ktorou mala Lyduška plány bola malá panenka v mierke 1:12 (veľkostne akurát do domčeka pre panenky). Tu ma Lyduška poprosila o výrobu chrastítka, na ktoré chcela použiť hlavičku z tejto panenky. Prosba bola - béžové a bledoružové tóny, krajka a užšie telíčko. Podľa toho zadania som prerobila aj túto panenku.

Tretia malá panenka mala poškodenú nožičku a bola v spodnej časti lepená. Tu ma Lyduška požiadala o opravu. Panenke som dorobila odlomenú časť, zatrela ju farbou tak, aby dorábaná časť ladila so zvyškom telíčka. Panenke som ušila kalhotky, by opravovaná časť nebola vidieť. Iste by panenka robila parádu aj bez nich, ale takto jej aspoň nefúka pod sukienku :). Trošku som jej upravila účes, nasadila klobúčik, ktorý pôvodne mala a panenka môže ďalej robiť parádu u Lydušky  v muzejíčku :).

Prajem krásny deň

Lucia












pôvodne:



                  
                   

1 komentár:

  1. Lyduška bude určitě nadšená, všechny tři panenky jsou krásné.

    OdpovedaťOdstrániť