pondelok 7. decembra 2015

Splnený sen - tri dámy a jeden pán :) /dáma č. 1/

Neviem či som to tu spomínala - ale už neskutočne dlho som túžila po krajčírskej figuríne - po našom :DDD "krejčovskej panne"  - pod tým druhým názvom ju totiž zadávam denne do internetového vyhľadávača :DDD.

Prvá a tá najťažšia úloha bola spracovať môjho chlapa. Poviem Vám, miestami nadľudská úloha...  O niečom takom nechcel ani počuť!!! Krútil len hlavou sprava doľava a zas opačne a mala som pocit, že sa mu tá hlava hádam aj odkrúti ako rázne protestoval. A čo sa týka zas mojej hlavy - keby som sa na ňu bola aj postavila - všetko jedno. Zákaz je zákaz.

 Ja som sa však nevzdávala. Už napríklad aj pre to, že aj na baldachýn nad posteľou bolo u nás spozorované úplne rovnaké otáčanie hlavy a verbálne vyhlásené rázne embargo a -
- doma máme baldachýny už dva :DDDD.

 Čakala som len na tú správnu príležitosť :DDDDD

A tá sa veru naskytla. Raz........ raz som objavila jednu nádhernú krejčovskú pannu na internete  a v čase kedy telo môjho muža zaplavovali endorfíny, som z neho vytiahla tú blaženú kombináciu slov: "TAK--- SI---JU--- TEDA---MAJ" :DDDDDDDDD

A tak máme doma štyri :DDD Z každej jednej mám takú nehoráznu radosť!!!!! Túžila som totiž po starožitnej a určite som chcela, aby mala útly pás a široké boky - to bolo moje kritérium. Tri z nich túto podmienku spĺňajú. Dnes Vám predstavím krásku č. 1 - je to Viedeňčanka :DDDDDDD

Podľa dostupných informácií je stará viac než sto rokov. Zachovalo sa iba torzo. Chcela som ju nechať v úplne pôvodom stave - vyrobila som jej iba korunku (vnútorná je z papiera a vonkajšia je z čipky) a keďže k pravej dáme (ktorou ona bezpochyby je) patria šperky - má ich plný dekolt :DDDDDDDD Na výrobu šperkov som použila  "všetko čo dom dal" :DDD Malé medajlóniky som vyrobila z kovovej časti spodnej strany náramkových hodiniek :). Prerazila som do nich klinčekom dierku, vložila obrázok a zavesila na retiazku.

V závere musím ešte uviesť - že záhada pre koho to ja mám nachystaný ten kufor plný vecí je odhalená :))) Ako som už spomínala - krejčovské panny mám doma štyri - tri dievky a jedného chlapa. Tak len dúfam, že sa mi tie dievky o ten kufor nepobijú :DDD

Niekedy nabudúce Vám rada ukážem ďalšiu :)

Prajem krásny deň


Lucia











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára