piatok 22. januára 2016

Moje malé relikvie a staré fľaštičky:)

Dnes mi prišli domov malé fľaštičky, ktoré som si objednala - sú veľmi staré. Žiaľ, niektoré z nich nemajú žiaden uzáver. Šmejdila som po byte - a hľadala niečo vhodné, čím by som nahradila chýbajúcu "zátku" - osvietilo ma, keď som našla ešte zvyšky z krištáľového lustra ktoré som ukoristila na jednom blšáku :). Vybrala som tie ovesy, ktoré mali tvar úzkeho ihlana a užšou časťou som ich na fľaštičky nasunula. Časť fľaštičiek (prišlo mi ich viac než štyridsať) poputovala do spálne - vybrala som tie, ktoré pôvodne slúžili na parfumy. Zvyšnú časť fľaštičiek Vám predstavím neskôr, mám s nimi veľké plány :)))).

Zo zvyškov z krištáľového lustra som si vyrobila tiež ruženec - dokúpila som len za pár korún krížik a malú plechovú časť s motívom madonky. Sklenenú "šnúru z lustra" a jednotlivé plechové časti som k sebe pospájala - trvalo to len pár sekúnd - a krása bola na svete :).

Poslednou vecou ktorú Vám chcem ukázať sú sväté sošky, ktoré som si doniesla od starkej. Žiadna starožitnosť, takže z dôvodu že hýrili všetkými farbami - dočkali sa bieleho náteru :). Sošky som vložila pod sklenený poklop a spolu so staručkými modlitebnými knižkami a malými fľaštičkami mi zdobia toaletný stolík v spálni :).

Všetkým prajem krásny deň


Lucia












2 komentáre:

  1. Flakóny sú nádherné, ten nápad s tými zátkami do fliaš sú skvelé, presne sa tam hodia, ale najviac ma oslovil ruženec, je nádherný, hneď by som brala ako darček, Lucka skvelá práca,a nádherný výsledok, Marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martuška, ďakujem krásne za veľkú pochvalu :). Ružence milujem, hoci mám doma iba štyri, vždy ma fascinovali. Ďalší do počtu mám už aj ja prisľúbený, po starkej. Teším sa naň. A mala by som tých ružencov hádam aj viac Marti, ale ja mám strašne veľa "vecí" ktoré milujem - takže rozširovanie mojej zbierky ide trošku pomalšie :) - zato celoplošne :DDDD
      Prajem krásny deň
      Lucia

      Odstrániť