streda 2. novembra 2016

Z kategórie VYTÚŽENÉ... macko č. 2

Nie je to tak dávno, čo som pridávala príspevok o mojej túžbe po staručkom "plyšovom" medveďovi a o tom, ako som si "repliku" takéhoto medvedíka vyrobila sama.

Príspevok môžete nájsť TU.

Od tej doby, sa u nás udomácnili dvaja skutoční a ozajstní starožitní medvedíci, ktorí už čo to pamätajú :). Toho menšieho som Vám už ukázala (ešte v starom byte). V pôvodnom stave mal na sebe zelené "flísové" gaťuše a ja som špekulovala, že mu ich vymením za niečo iné .. niečo menej farebné :DDDD. V gaťušiach ho môžete vidieť TU. Nechcela som však robiť žiadne radikálne zásahy.. Dnes podvečer som našla vo svojej zbierke staručkých textílií jedny šatočky na bábiku - a bola som šťastná ako blcha, že malému méďovi sadli ako uliate :). Dokonca ich zapol tak, že pod nimi má spomínané gaťuše :)))). Takže k radikálnemu zásahu nedošlo a zelená už teraz vôbec v izbe "nesvieti" :DDD.

Veľkého medvedíka mám od jednej milej pani - je to prvorepublikový fešák a toho mi pomohol obliecť môj ocino, keď mi pri jeho poslednej návšteve priniesol malú kojeneckú košieľku :). A tak sú spolu frajeri, obaja v bielom :). Mám z nich obrovskú radosť! :) Jediné čo ma trošku mýli je to, že z "frajerov" sa po prezlečení vlastne stali skôr "frajerky" :DDDD

Keď píšem tento príspevok, je mi trošku smutno, pretože keď som blog zakladala, tak som si povedala, že sa budem snažiť vkladať príspevky s mojou prácou, tvorením, pretváraním.. Dnešný príspevok je trochu iného charakteru a obávam sa, že príspevky tohto typu, s ohľadom na môj akútny ukrutný nedostatok voľného času, budú pribúdať. Nedá mi však nepodeliť sa s Vami s mojou radosťou, tak, ako je tomu aj dnes, takže budem na blog pridávať aj také príspevky, kde nič sama osobne netvorím. Snáď mi to odpustíte. Do kategórie uvedenej v názve tohto dnešného príspevku, totižto pribudlo ešte čosi, ale o tom zas niekedy na budúce :))))).

Všetkým prajem krásny zvyšok dňa


Lucia

Ps: na fotkách sú tiež vidno malé detské kožené "capáčky", môj aktuálne nový úlovok. Chcela som ich nanútiť veľkému méďovi na nohy, ale sú mu malé, potreboval by na jednu nohu dve :DDD








8 komentárov:

  1. To je sranda,aj ja som dnes začala šiť nové šatičky mojej macke.Ja mám rodinku,mamu,tatu a syna.Tobi,syn má gate,mama Klára dostane už tretie šaty a tatka musím tiež do niečoho navliecť.Tvoji medvedíci sú krásni.Pa pá Lucka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daguška, veru tak, macíkovia sú pokladíky! :) Mám radosť, že máš doma tiež medvediu rodinku, z ktorej sa tešíš tak ako ja z tej svojej :).
      Lucia

      Odstrániť
  2. No nádherná, Lucka na chvíľu som sa vďaka Tebe vrátila do detstva. Je úžasne mať doma takýto skvost. A ako vždy dokonale a vypracované do detailu. Bravo, bravo a ešte raz bravo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moni, ďakujem za krásne slová, veru, detsvo, to bolo čarovné obdobie. Aj ja si ho nesmierne rada pripomínam :). Ďakujem za krásny komentár, veľmi ma potešil :)
      Lucia

      Odstrániť
  3. Zdravím Lucinko, krásní jsou medvídci �� a řekla bych,že ten velký může být chlapec,protože takovéto kojenecké košilky se dávaly všem miminkám,chlapcům i děvčatům. To vím jistě.�� Eva W.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evinka, ďakujem za správičku :). Myslím, že keď sa môj väčší macko dozvedel, že hoci v košielke, stále je chlapec, tak mu odľahlo :)))))))
      Lucia

      Odstrániť
  4. Luci, medvídky miluju, to víš, tihle tví chlupáčci jsou nádherní a tvoje dekorace, tvůj vkus, tvůj cit, to prostě neksutečně obdivuju :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Olinka? Ty si mi napísala, však? :) Lebo o tebe veru viem, že medvídky miluješ :). Ďakujem za krásne slová :))
      Lucia

      Odstrániť