nedeľa 30. apríla 2017

Postieľka a plus dva :)

Podarilo sa mi kúpiť kovovú postieľku pre bábiky, na ktorú som si brúsila zuby už dávno. Milujem staré a v prípade kovu aj hrdzavé veci - keď som však postieľku vytiahla z krabice - zistila som, že aj hrdze vie byť veľa. Ehm, teda, veľa aj na mňa :D. Postieľku som umyla, pôvodné povrazové bočnice som odstránila /nedali sa žiaľ zachrániť/ a rozhodla som sa postieľku natrieť. Nechcela som ale pretrieť celú kostru postieľky na bielo, aby postieľka nevyzerala priveľmi umelo a sterilne - a najmä - túžila som zachovať zlaté linky, ktorými bola ozdobená časť čela a boky postieľky. A tak som postieľku natrela len tak ledabolo - aby som väčšinu, avšak nie všetku hrdzu, zakryla.  Potom som nahradila bočnice háčkovaným lemom, ktorý som o postieľku prišila, vyrobila som do postieľky "matrac" z kartóna, ktorý som obalila starou, ručne tkanou látkou, ktorá pôvodne ako plachta slúžila (keď už, tak už :DDD) a čelá postieľky som ozdobila obrázkami anjela (technikou transfer) - pretože, postieľka ich pôvodne mala - len keď sa dostala ku mne, už nebolo po anjeloch ani stopy :D.

No a komuže som vlastne tento pelech prichystala? :D BARBARU a BARBORU som Vám už predstavovala. Skupinka sa krásne rozrastá a doplnili ju ďalšie dva kúsky :). Zoznámte sa prosím! :)

To permanentne nahnevané dievčatko s dvoma malými vrkôčikmi má na telíčku značku a na nej vyšité meno: KARIN. Karin je však permanente naštvaná a preto viac ako KARIN, pripomína GERTU. A tak som ju premenovala :DD. Štvrtá v poradí sa ku mne dostala malá blonďavá LOLA - vďaka Zuzke, ktorá mi dala tip :), díky Zuzi! :). S bábikami mám veľké plány - stále platí - šatočky, botičky... zbieram látku aj strihy a verím, že si nájdem trošku viac času a dievčatám vyrobím trošku lepšiu garderóbu :). Najmä Gerta by potrebovala, tá je chúďa stále bosá (možno preto je stále taká naštvaná? :DDD). Môj muž sa iba z diaľky prizerá a minule ma zaskočil otázkou: "Zlato? A koľko potrebuješ tých bábik?" Na čo som sa ja iba nevinne usmiala a mykla jedným plieckom - mysliac si v sebe: "Všetky, Zlatko moje, všetky!" :DDDD To som však už /SAMOZREJME/ nahlas nepovedala - Vám však môžem prezradiť - že číslom štyri u mojich handrových bábik s ručne maľovanými tváričkami a ľudskými vláskami NEKONČÍM a ak všetko dobre vyjde, o pár dní.... :DDDDDDDDDDDD

Prajem krásny sviatočný deň


Lucia




 bitka o miesto v postieľke :D

.. a podelenie sa o miesto :)

nové tváre vpredu, staré tváre vzadu :)

štvorčelenná parta :)


LOLA :)


 KARIN alias GERTA :DDD



transférový anjel :)

 a pôvodný stav - hrdza, hrdza, samá hrdza :DDD

2 komentáre:

  1. ODPADLA SOM !!!!! FANTÁZIA !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Povedlo se to moc. Postýlka vypadá dobře. A ty panenky jsou kouzelné. Krásná sbírka (začátek sbírky).

    OdpovedaťOdstrániť