nedeľa 1. apríla 2018

Malý sviatočný príspevok (čo u nás pribudlo a čo u nás vonia :D)


Dnešný príspevok v túto upršanú sviatočnú nedeličku je rozsahovo opäť z tých menších a netýka sa tvorenia. Všetok voľný čas venujem stavaniu domčeka pre moje Monsterky a ich skrášľovaniu :).  Ale aby sa všetko stále nekrútilo len okolo bábik, tak dnes som vložila fotky vecičiek, ktoré som si zaobstarala nedávno :). Prvou vecičkou je starožitná židlička od Lydušky, ktorá u nás slúži najmä ako solitér a nahradila mnou nemilované biele papierové krabice z Ikea. :)

Ďalej mi pribudli lekárenské fľaštičky s nápismi, ktoré som "posadila" na okno v kúpeľni. Krásne tam vynikne ich jantárová farba, keď cez ne presvecuje slniečko.

Poslednou radosťou sú staručké drevené kuchynské hodiny, ktoré som lovila celé mesiace. Nikomu u nás nevadí, že správny čas ukazujú len dvakrát za  24 hodín :). Veď máme v kuchyni na rúre malé elektronické, tak kto by sa tým trápil. :)

Posledné dve fotočky sú voňavé, fakt že jo! :) Na jednej fotke je orchidea, ktorú mi môj milovaný manžel kúpil ešte  k MDŽ :). Stále krásne kvitne :). V minulom príspevku som Vám predstavila jarnú výzdobu, na ktorej hrali prím malé hyacinty, ktorým trčali zo zeme iba hlavičky :). Dnes krásne kvitnú a ja sa s Vami musím s tou krásou podeliť. Len naozaj veľká škoda, že sa nedá s fotkou preniesť aj vôňa! Voňajú neskutočne a žiadny osviežovač vzduchu sa tomu nevyrovná! :)

Prajem krásnu nedeličku

Lucia










2 komentáre: