nedeľa 23. februára 2020

Lenna piata wax doll




Dnešný príspevok bude o ďalšej mojej čajovej - voskovej panenke, na ktoré mám absolútnu slabosť :).

Tá dnešná, pomenovala som ju Lenna, prišla ku mne v bojovom stave - jednu ruku nemala vôbec a na druhej jej chýbal palec. Z inej panenky som si vyrobila odliatkovú formu a ruku aj prst som jej vytvorila z fima. Je pravda, že originál je vždy originál, ale myslím si, že sa operácia celkom podarila, posúďte sami :).

Šaty, v ktorých ku mne Lenna prišla tiež neboli originál, tieto boli štrikované z ťažkej hrubej vlny a hoci určite išlo o náročnú prácu, šaty sa mi na nej nepáčili a museli ísť preč. Čo má Lenna pôvodné a v krásnom stave, bola kostra sukne a silná výplň z látky, ktorú som jej samozrejme ponechala. Na krku má krásne pôvodné sklenené korálky. Lenna má krásne vlasy takej zvláštnej šedofialovej farby, skvele sa k nej hodila bledoružová farba, z ktorej som jej ušila šaty.

Takže ďalšia kráska je v zbierke a spoločnosť jej robia

Johanna a nájdete ju TU

Mathilda nájdete ju TU

Beatrix nájdete ju TU

a panenka, ktorú som získala ako prvú a ešte nedostala meno, takže jej ho dám dnes, bude sa volať Ronnie nájdete ju TU



Krásny deň praje

Lucia


















 detail na opravené ruky :)

 a pôvodný stav 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára