piatok 3. apríla 2020

Z kategórie domček pre Monster High - obývacia izba


Dnešný príspevok by mal byť lahôdkou pre milovníkov miniatúr a štýlu brocante/vintage. Kto rád listuje v časopise Jeanne d´arc Livig, alebo jemu podobným, napr. loving Brocante, La casa Chabby chic, Maison Chic a pod., ten bude presne vedieť, prečo som zariadila svoju obývaciu miestnosť v domčeku, práve takto.

Je to jedna zo štyroch miestností, ktoré mám zatiaľ v domčeku hotové (chýba už iba jedna a fasáda a strecha). Na tejto som sa ale narobila najviac.  Vyrobila som si gauč a vankúše, klobúkové krabice, baletné špičky, sifónové fľaše, porcelánovú misu, kočík (ktorého spodná časť je z veľkého balenia tic-tac cukríkov), ďalej som si vyrobila bavlník do vázy, motýle pod poklop, ciferníky hodín, časopisy, prefarbila som gramofón (ktorý mimochodom otočením kľučky hrá melódiu!) a vyrobila som naň trúbu z papiera (hroznááá babračka), pretože na pôvodnom sa nedochovala, prefarbila som a upravila luster, hodiny, krb, krbové náradie, stôl  a skrinku (nábytok značky MADE IN ITALY), rovnako tiež príručný stolík (nábytok značky MY FANCY LIFE),  upravila telefón, madonku,  rámiky, vyrobila metódou transferu koberec a použila som túto metódu aj na niektoré vankúšiky.  Vyrobila som schody, obložila steny a položila podlahu...

A za úžasné úlovky považujem labuť a jahniatko, ktoré mám z hračkárne :D a bábiku bez hlavy, ktorá je skutočne starožitná :).
Prajem všetkým krásny deň a hlavne zdravíčko!

Lucia
































materiál na terinu :)


 niečo z práce na gauči :)


 a domček zatiaľ vyzerá takto :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára