sobota 6. júna 2020

Myší domček (Mouse House)


Dokončila som ďalší domček, tentokrát nie pre panenky, ale pre malé myšky :). Na internete som objavila kit - 3D puzzle pod označením Ghotic house DH-001 a zamilovala som sa. Prerobila som ho podľa seba tak, aby myškám vyhovoval. Obyvateľky som vyrobila technikou plstenia, s ktorou som predtým nemala žiadne skúsenosti. Na domčeku som zmenila vchodové dvere, terasu, pridala záhradu, všetky okná dostali nové výplne (pôvodné som odstránila kliešťami),  pôvodné ozdobné prvky som nepoužila, ale zvolila som vlastné... Skoro všetko v domčeku je moja ručná práca. Viac popisov je pri fotkách. Tak vitajte a vstúpte! :)

Všetkým prajem krásny deň

Lucia




Ako svetlo som použila svetelnú reťaz na baterky, z ktorej som zložila ozdobné plastové hviezdičky.
 Svieti aj vchodové svetlo :).
 Detail z boku. Domček je možné používať aj ako malú nočnú lapičku.

 Keď slničko zasvieti na prednú verandu :).
 Plot je vyrobený z lamiel z bamusovej rolety a drôtu.
 Pohľad  zo zadnej strany.
Nekvalitná fotka, ale je vidieť, že svetielko svieti aj v altánku. Tu som použila samostatné svetlo na baterku.
 Veranda. Stĺpy sú vyrobené z hornej časti fľaše s detským pitíčkom a bamusového dreva oblepeného vlnitým papierom.
 Noviny a balík :) V črepníku je tráva vyrobená zo štetín štetca a lopatka zo špajdle a tvrdého papiera.
 Anejl je starožitná soška :).
 Zapadajúce slniečko krásne osvetľuje verandu :) Bránka na plote je zakúpený kompozit.
 Bicykel som premaľovala a vyrobila som drevený trhulík a kvety.
 Záhradníčka - babička prišla vypomôcť. Krhička je z papiera.
 Altán je z dreva, kamenný chodník je z píniovej kôry, tráva je z látky s vysokým vlasom, ktroú som nafarbila na zeleno.
 Detail okna, zdobenie je papierový výsek.

 Stôl a stoličky som vyrobila z drôtu a časť stoličiek je z kovovej zátky zo šumivého vína. Koláče sú z fima.

 Všetky kvety sú ručne vyrábané z papiera, alebo sú použité atrapy z plastu, ktoré som rozobrala na malé časti. Kvety na dome sú z nafarbeného molitanu. Kvetináče sú z papeira.

 Na tomto zábere vidno schránku na poštu.
 Obľúbený detail :)
 Tehly sú zo samotvrdnúcej hmoty, lepené po jednej.
 Niektoré záclony sú z krajky.
 Strieška je z bambusových paličiek napatinovaná tak, aby pôsobila ako plech s jemnou hrdzou.
Kuchyňa: taniere sú z fima, oblepené papierom, tienidlo je vyrobné z lamely z vejára, drez je z tvrdého kartónu, stôl a stoličky z dreva. Varič je dreva a gombíkov, horná skrinka aj oblkladačky sú z dreva. 
 Náradie je z plastovej časti Tofifee :). Na doštičke je ručne maľovaná ruža :). Čajník je z fima.
 Chňapky :).
 hodiny sú z gombíka :)
 Ručne vyrobená kľučka aj dvere.
Obývačka: džbán je z papiera, okuliare z drôtu a "sklá" z priesvitného laku na nechty, svietnik je z plastovej pripínačky a korálky, koláčiky z fima.
 Krb má samostatné osvetlenie. Lustre sú z drôtu a textilných kvietkov. Krb je z papiera. Sviečky sú zo skutočného vosku. Sklenené kupoly sú z plastových skúmaviek. Všetky koberce sú vyrobené technikou transferu. Rebríky sú z dreva (pôvodné schody mi nevyhovovali).
 Starý otec číta vnukovi knižku s Mickey Mouse (ako inak) :DDD.
Spáleň: Rodičia spia, sú veľmi unavení. Dôvod spinká vedľa v troch malých postieľkach. Posteľ rodičov  je vyrobená z vatových tyčiniek, deka je ručne šitá.
 Budík je z uzáveru od krému, polperličiek, špendlíku a drôtu.
 Slniečko svieti do spálne :). Všetok nábytok je ručne robený. Podlahy sú z dreva. Na stene je papierová tapeta.

 Raňajky sú už prichystané :).
A tu je dôvod rodičovskej únavy :) Každé z miminiek má plienočku zapnutú skutočnou zicherkou :) Dudlík je z plste a špendlíka :). 

 Staršia sestrička a jej plyšový miláčik :).
 Tienidlo je z hornej časti Jesienky :).
Kúpeľňa: Zrkadlo je z kompozitu a papiera a alobalu, snažila som sa o vytvorenie "slepého" vzhľadu. Pračka je z fľaštičky vanilkovej arómy. 
 Detail :)
 Mangel je z drevených zbytkov a ozdobného kľúčika.
 Zásobník na vodu je z papiera. Džbán a vaňa tiež. Stolček je z dreva.

Špajza. Hlavná zásoba pozostáva, ako inak zo syru. Ale nechýba ani paradajka, paprika, mrkva, petržlen, baklažán, praclíky, chlieb a rožky, zásoby múky, ryže, zemiakov, tekvice. Všetko z fima. Demižón a sud sú z  papiera, lika a korálky. Debničky sú z dreva. Poličky tiež. 
 Pracher musí byť :).






Detail okna. Stabilizovaný mach urobí krásny shabby vzhľad :). 
 Mouse house :)
detail horného okna 

Moja úplne prvá myška :)
 Detail spinkajúcich rodičov :)
Nábytok v kuchyni pred patinovaním. Okná majú ešte pôvodnú výplň. 
 Práca v plnom prúde :)
 Výroba dverí :)
 Drevený obklad. Krok po kroku.
 Obklad nalepený. Pracovala som na streche.


2 komentáre:

  1. Jedním slovem nádhera. Obdivuji Tvoji šikovnost, nápady. Určitě je za tím spoustu hodin práce, ale výsledek je skvostný. Růža

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera... ty detaily... Taky se snažím vyrábět domeček, ale protože ho částečně užívají děti, nechávám ho jako hrubou kartonovou stavbu.

    OdpovedaťOdstrániť