streda 13. januára 2021

Kúpeľňa

 

Poslednou miestnosťou, ktorú som doteraz na blog nepridávala, je naša kúpeľňa. Jediným dôvodom bolo, že som od momentu, od kedy sme sa nasťahovali, túžila po sprchovom závese. Netvrdím, že je to najpraktickejšie riešenie, ale vzhľadom na naše podmienky som bola presvedčená, že pôjde o správny krok. Manžel bol zásadne proti. Po sprchovaní sa voda vždy dostala na podlahu a aj napriek tomu, že máme podlahové kúrenie, takže voda vždy do rána vyschla, bolo to nebezpečné. Toľko som do manžela húdla, že nakoniec, tesne pred Vianocami zobral vŕtačku a slávnostne, po štyroch rokoch, záves pripevnil :). Odvtedy si sprchovanie chváli, voda sa na podlahu vôbec nedostane a za mňa kúpeľňa  teraz vyzerá viac útulne.

Ďalšiu vec, ktorú by som chcela spomenúť je vychytávka, ktorú som si vymyslela a s manželom sme ju realizovali. Z dôvodu nedostatku miesta inde, musela byť v kúpeľni umiestnená práčka. Veľmi som ju túžila schovať tak, aby ju nebolo vidno. Doma sme mali drevený regál, ktorý sme upravili a natreli, čím vznikla "skrinka", do ktorej práčka vošla a ešte naviac vznikol priestor na odkladanie kozmetiky. Fény, žehličky na vlasy a strojčeky na strihanie a holenie máme pod umývadlom, kde sme si s manželom vyrobili miesto na prútené koše. S úložným priestorom trochu bojujeme, pár drobností sa zmestilo aj do vysokej úzkej poličky s malými šuflíčkami, ktorú som natrela na bielo.

Tak ako v celom byte, aj v kúpeľni som sa snažila zachovať kolorit, ktorý máme v celom byte a mám tam vystavené, alebo použité viaceré starožitné kúsky: lekárničky, zrkadlo v drevenom ráme, starožitný fén, štipce, valchu, liekovky, kefy, osobnú váhu, drevenú bedňu (slúži na odloženie toaletného papiera), kufor, drevený vešiak, keramické umývadlo s džbánom, svoju zbierku mydla..  a dokonca kovovú bedničku, ktorá sa využíva ako úložný priestor v dielňach na náradie (tam mám tiež kozmetiku).

Obrázky som si vyrábala sama, tie som mala už v predchádzajúcej kúpeľni.

Prajem všetkým krásny deň

Lucia
















skrinka na práčku:
pôvodný regál:



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára