sobota 20. februára 2021

Ďalšia budoárová panenka (sofa doll)

Túto krásku som v jednom inzeráte obzerala veľmi, veľmi dlho. Myslím, že som nebola jediná. Od jej kúpy ma odradzovala zlomená ručička (ktorej časť úplne chýbala) a jej nie úplne 100 %-ná kondícia, pretože panenke nedržala hlavička, vrchná časť bola rozpáraná a účes pripomínal doma robenú a nevydarenú trvalú onduláciu :D, avšak jeho plusom samozrejme bolo, že bol pôvodný, hoci miestami panenke presvitala na hlave "pokožka". Medzi jej ďalšie plusy patrili prekrásne šaty, nádherne zachovalé nožičky a skutočnosť, že bola k "mání" :), pretože, ako vieme, nejde celkom o bežný tovar, tieto panenky sú vzácne.

Po dlhom zvažovaní som sa odhodlala na inzerát reagovať, pretože som si chcela spraviť radosť k blížiacim sa narodeninám a povedala som si, že je to ďalšia veľká výzva! :) Za vydarený obchodík pôvodnej pani majiteľke veľmi pekne ďakujem! :)

Panenka mi prišla obratom a ja som ju reparovala včera v noci. Tu je výsledok :) Samozrejme, najviac mi dala zabrať ručička, to bola najťažšia úloha. Ale myslím, že to dopadlo veľmi dobre :). Po vyrobení "protézy" :) som obe ruky natrela rovnakou farbou a nalakovala na oboch rúčkach nechty, aby bol rozdiel medzi nimi čo najmenší a nebolo vidieť, že jedna rúčka je dorábaná.  Panenke som musela vyplniť prepadnutú tváričku (použila som vatu) a hoci to nie je dokonalé (pripadala som si chvíľami ako plastický chirurg - ešte že tam krv nelietala, tú ja nemusím, to by som šla rovno k zemi :D), myslím, že je to určite posun k lepšiemu :). Panenke som upravila účes. Pôvodné čierne "slimáky" tvoriace jej účes som vybrala, na účes som použila čiernu plsť a doladila pôvodnými "slimákmi" - chcela som, aby z pôvodného materiálu bol použitý každý kúsok :). Účes zdobí panenke brož, ktorú mala na šatách a v záplave volánov som si ju všimla, až keď som jej operovala hrudník :DD.  Upravila som jej teda povislý dekolt, ešte predtým som jej spevnila hlavu a spojila ju s trupom (použila som tenký drevený hranol) tak, aby panenke nepadla hlavička.

Teraz už je kráska opäť schopná toho, čo robila a mala by robiť dlhé roky. Posedávať na sofá a robiť svet krajším :).

Peknú slnečnú sobotu praje

Lucia

                     

                           














pôvodne:

         

prepadnutá tvárička:
                        

oddelená časť krku

                          

                          chýbajúca ručička:

                           

                           chce to výplň tváre:)

                           

                           účes volá po zmene:

                                                                                  

boľavý krk:

                             

                               pri práci:

                               

                               




2 komentáre:

  1. Zachránila jsi další půvabnou panenku. Přiznám se, že bych si nevěděla rady. Obdivuji všechny šikulky, které umí panenky opravit a zachránit.

    OdpovedaťOdstrániť