štvrtok 22. apríla 2021

Krehká krása (stojan na zrkladlo, vosková madonka a anjel)

 

Dnešný príspevok je o novinkách, ktoré som si v poslednej dobe zaobstarala, alebo ich opravila.

Prvou je sadrová busta dámy - stojan na zrkadlo. Pôvodné zrkladlo sa nedochovalo a tak som zrkadlo dokúpila.

Druhou radosťou je vosková madonka pod šturcom, ktorú zdobia krásne voskové kvietky. Týmto by som chcela poďakovať pani Márii, ktorá mi túto krehkú krásu poslala starostlivo zabalenú. S odoslaním sme kvôli nariadeniu museli počkať, o to väčšiu radosť som mala pri vybaľovaní. Je pravda, že nie úplne všetky voskové kvietky cestu prežili, to sa ani čakať nedalo. Tak som sa dala do práce a kvietky som pod šturc opäť naskladala a pár som "dovyrobila" tak, aby tých pár poškodení nebolo vidieť. Vlastniť takúto krásu bol vždy môj sen a ten sa vďaka milej a ochotnej pani Márii splnil :).

Pod ďalším šturcom mám malého veľmi staručkého anjelika, ktorého mi už veľmi dávno darovala moja kamarátka Edka. Tomu som opravila ulomené krídelko.

Prajem všetkým krásny večer

Lucia













voskové puzzle :)

ulomené krídelko:


1 komentár: