štvrtok 6. mája 2021

Dve čajové panenky pre pani Martinku

 

Dnes som dokončila ďalšie dva krásne kúsky - čajové panenky pre pani Martinku (M. Ž.) . Obe panenky sú porcelánové, jedna je glazovaná s pevnými ručičkami, druhá je biskvitová a ručičky má pohyblivé. Keďže som dostala voľnú ruku, panenky som oblieka podľa svojho vkusu, avšak, samozrejme so snahou, aby panenky ladili s vkusom pani majiteľky. Tá miluje bledučké pudrové farby, takže jedna z paneniek je oblečená v starobielej, druhá je trošku viac farebná, pretože som bielu skombinovala s orieškovo zlatohnedou farbou, ktorá je však tiež veľmi decentná.

Vždy sa snažím panenky krásne nafotiť, no tentokrát mi fotenie úplne vyšumelo z hlavy (už sa mi to raz stalo a pani Martinka mi aj tentokrát prisľúbila spoluprácu, z a čo jej už vopred veľmi pekne ďakujem). Príspevok pre Vás upravím doplnením o ďalšie snímky, keď sa panenky dostanú k pani majiteľke.

Naviac, neposlúcha ma dnes ani program na úpravu fotiek, takže za kvalitu sa skutočne ospravedlňujem. Príspevok je totiž tvorený z pracovných  fotiek, ktoré som mala uložené v mobile. Snáď aj na priek tomu bude vidieť, ako to tým dvom kráskam mimoriadne pristane :).

Prajem krásny deň

Lucia


 










                              pôvodne:














pôvodne:








2 komentáre:

  1. Obě panenky jsi krásně oblékla, paní Martinka je určitě nadšená.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lucko, panenky mají krásné šaty. Líbí se mi Tvoje ukázky z minulého příspěvku - ta lampa je teď opravdu nejlepší, podnos mám doma podobný, nedávno jsem ho podělila po tetičce. A chválím sbírku rukaviček, taková móda by se mi líbila i teď...Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť