utorok 6. júla 2021

Ružová kráska - halfdoll pre pani Martinku

 

Táto krásna halfdoll panenka patrí pani Martinke (M. Ž.). Vytvorila som pre ňu kovovú konštrukciu, tú som potiahla látkou s výplňou a panenka dostala krásne ružové šaty. Pani Martinka si pre ne vybrala pásikavú látku, ktorú som použila, doplnila som ju v hornej časti krajkou. Pod vrchnou vrstvou látky má panenka ušitú spodničku. Panenke som vyrobila zložené paraplíčko a kabelku podľa priania pani majiteľky a vyrobila som ešte otvorené paraplíčko na želanie.

Na dlhšiu dobu to je posledná panenka, ktorú som urobila, moje povinnosti mi bohužiaľ nedovoľujú v najbližšom čase venovať sa tomuto svojmu koníčku. Verím ale, že keď sa situácia ohľadne mojej práce a ostatných potrebných a nutných aktivít stabilizuje, opäť sa k prerábkam paneniek vrátim.

Prajem krásne leto

Lucia













pôvodne:


3 komentáre:

  1. Lucko, panenka je nádherná, moc se Ti povedla. Budu se těšit na další proměny panenek až Ti to čas dovolí. Měj hezké léto.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bola by to veľká škoda, keby si sa nevrátila k tvojej obľúbenej činnosti. Navraciaš bábikám druhý život, všetky sú nádherne prerobené. Máš šikovné ruky a cit pre jemnosť. Obdivujem krásu všetkých bábik, ktoré prešli tvojimi rukami.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. http://myshabbywhitehome.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť