štvrtok 16. júla 2015

Kvetináč z plastového kýblika :)



Môj milovaný mi doniesol domov kvet – ide o Calatheu – ako som neskôr zistila keď som hľadala informácie, ako sa o rastlinku starať. Keďže som doma nemala kvetináč dostatočne veľký, povedala som si, že si ho vyrobím z plastového kýblika v ktorom sme si minulý rok na Vianoce doniesli z trhu kyslú kapustu :). Postup je na fotkách, myslím si, že nič viac nie je nutné dodávať :).

Calathea mi robí radosť v obývačke a môj nový pracovný počin môj drahý pochválil a povedal, že v kapustovom kýbliku tá rastlinka isto porastie ako z vody! :D :D :D



Všetkým prajem krásny deň

Lucia






 postup:
















4 komentáre:

  1. Lucka, akoze waw super jednoduche a uplne najviac efektne ... v tomto kvetinaci sa kvetinke bude urcite darit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Zuzka, veľmi pekne ďakujem :) Kvetináčik už kvietok má a ja urobím všetko pre to, aby rástol ako z vody! :DDDD
      Lucia

      Odstrániť
  2. Calathea je krásná a přeji, ať dlouho vydrží. Ona má ráda taky vzdušnou vlhkost. Ten květináček se moc povedl. Vypadá to jednoduše, ale řekla bych, že to až tak snadné nebylo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Věrka, veľmi pekne ďakujem, tak za milý komentár ako za prínosnú radu. Želám všetko dobré
      Lucia

      Odstrániť