pondelok 16. novembra 2015

Podnožka

Dnes stihnem ešte jeden príspevok :). Tentokrát o mojej novej podnožke :DD. Je to len taká malá pseudopodnožka (ak by si vyložil na ňu svoje nohy môj chlap - garantujem, že nohy podnožky by sa rozleteli všetkými svetovými stranami - a podnožka by dopadla na "brucho" ako Bambi na ľade :DDD). Núkať ho však môjmu chlapovi  - aby si na ne vyložil svoje krehké nôžky nemám v pláne - ten má koniec koncov svoju podnožku v obývačke :DDD Podnožku som si vyrobila len tak, pre radosť a asi skôr na dekoračný účel :). Inšpirovala som sa na jednom bologu - šmírujem tam veru často :DDDDD. Tu je odkaz - ak by ste sa tiež chceli pokochať :). Pani ktorej blog patrí je neskutočne šikovná!!!  
http://da-gina.blogspot.cz/

Podnožku som vyrobila z dvoch drevených dosák, použila som štyri nôžky, ktoré mi zostali ako som minule rozoberala stôl :DD (na týchto mini nôžkach bola upevnená polica pod stolom a mne sa to tam nepáčilo), použila som molitan, kus látky, gombíky a šróby (áno áno - pri včerajšej vŕtacej akcii som strčila pod vŕtačku môjmu chlapovi aj dosku a spomínané štyri nožičky :DD)...  Na spodnú dosku teda prišli štyri nožičky (dosku aj nožičky som potom natrela farbou a miestami prešmirgľovala) a k hornej doske som pripevnila molitan a potiahla ho látku. Prišila som štyri gombíky (akože - nech to vyzerá teda :DDD) a po pripevnení látky som dosku k doske prilepila. Kraje som prekryla nariasenou látkou (tú som tiež prilepila).

Ešte niečo k dekoráciám: čierna kabelka - tú mám z bazára a podľa informácií má už viac než šesťdesiat rokov (starožitnosť to síce ešte nie je - ale vek je to aj tak úcty hodný :D). Malá čierna modlitebná knižočka je z blšáku - a je z roku 1907 :DD Trošku som ju "vyčančala" a keďže mala odtrhnutý zatvárací patent, tak som jej tam prirobila mašličku :DDD.

Všetkým prajem krásny deň


Lucia










...... priamo v akcii :DDDDDDDDDDDDD



.... použitý materiál :D

 ... a knižočka pred úpravou :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára