štvrtok 12. novembra 2015

Propriety na chodbe (kefy na šaty a napínače do topánok)

Veľmi dlho som túžila po starých klasických drevených napínačoch do topánok. Môjmu drahému som kúpila nové, vyrobené z cédrového dreva. Objednávala som ich cez internet a zároveň som mu k nim dokúpila aj cédrový olejček, ktorý topánky krásne prevonia (keď už samotná vôňa dreva na silu vône nosených topánok nepostačuje :DDD). Stále som však túžila po starých drevených napínačoch do topánok - ktoré by u nás nemali inú funkciu - iba byť vyložené a robiť mi radosť :D To šťastie som mala na jednom blšáku - kde som práve takéto - dámske aj pánske našla! :D Mala som ohromnú radosť. Neurobila som nič iné, iba som ich vyumývala - v poslednej dobe stále častejšie a častejšie ponechávam starým a starožitným veciam - ak sa dá - ich pôvodnú podobu.  Stále viac a viac sa mi páčia staré veci poznačené časom, v podobe, akú majú po rokoch.  Rovnaké šťastie, ako som mala s napínačmi som mala s dvoma kefkami na šaty. Obidve majú drevenú časť - a tá prvá kefka má na nej kovovú intarziu - z ktorej je zrejmý dátum 1894 :) Zo všetkých vecí a vecičiek, ktoré sú vyrobené  pred rokom 1900 som úplne paf :DD. Druhá kefka nie je zrejme až taká stará - ako tá prvá, ale niečo má už tiež "za sebou" :DD Povrch bol lakovaný a lak už časom úplne popraskal. Kefku som teda v hornej časti vybrúsila, ozdobila transferom a prelakovala matným lakom. Kefky aj napínače som vložila do kovového košíčka a vystavila na chodbe.

Všetkým prajem krásny deň


Lucia








pôvodný stav kefky na ktorú som ozdobila transferom :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára