piatok 3. júna 2016

shabby boho bag :) taška bohémky

Keď sa skombinuje shabby chic a boho štýl vznikne čosi tak ženské, že viac ženskejšie by to už  podľa mňa ani nešlo :). A tak dnes svetlo sveta uzrela moja nová taška :)

Boho style je považovaný za novodobú bohémsku buržoáziu. V Amerike je tento štýl veľmi obľúbený. Boho štýl je celý o odvahe, kombinuje módne oblečenie s nekonvenčnými kúskami a pritom nezabúda ani na trochu osobitosti. Nadšenkyne tohto štýlu kombinujú retro kúsky oblečenia s originálnymi doplnkami a oblečením z malých butikov. Tovar z druhej ruky s originálnou obuvou a kabelkou to je to, čo je pre tento štýl príznačné. Boho štýl miluje výrazné farby.

Shabby chic je výraz pre ošumelú eleganciu a pre tento štýl sú príznačné bledé pudrové farby, v prvom rade samozrejme biela a béžová.

Skombinovala som teda oba štýly a vznikla táto taška :). Samotnú tašku som nešila, do toho  by sa mi nechcelo, upravila som si tašku, ktorú som mala doma. Táto bola ušitá z pevnej jutovej látky béžovo-červenej farby. Zvykla som si ju brávať, keď som sa obliekla do námorníckeho štýlu. Námornícka mánia ma však už dávno opustila :DDD a taška dlho ležala v skrini. No a keďže mnou lomcuje ďalší typ mánie, moja taška dnes dostala novú tvár :).

Všetkým prajem krásny deň

Lucia

















.. a pár detailov: 



a pôvodná verzia :)


3 komentáre:

  1. Tak toto je terno, ako dobre, že nevyhadzuješ veci, ktoré už nenosíš, lebo Tvoja fantasia nemá medze. Na tej taške je toho veľmi vela, a predsa pôsobí naozaj tak bohémsky. Keby som nežila na dedine, ale vo veľkomeste/ nehovorím o BA/ tak by som si to určite vzala do mesta. Vždy som rada nosila nekonvekčné veci, preto v mladosti som si šila šaty, lebo také nikto nemal a asi som v tom bola úspešná, lebo nietoré dievčatá ma aj napodobňovali /hahaha čo ma tešilo/. Tak skvelo vieš vedľa seba poukladať veci, ktoré do seba zapadnú, a krásne sa doplňajú. Máš môj veľký obdiv, posielam objatie Marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Píšem ako keby som nevedela po slovensky , tie veci sú nekonvenčné aj je to fantázia M

      Odstrániť
    2. Martulíček! Píšeš mi krásne a to vždy a ja som neskutočne rada, že si na mňa nájdeš čas a venuješ mi tak krásne riadky! Vždy ma tým neuveriteľne krásne potešíš! :) Čo sa nosenia tej tašky týka - špekulujem, že na dovolenku k moru by som si ju vzala - je tak riadne letne bláznivá! :) Bile krátke ľanové šatočky a jednoduché kožené sandálky - a myslím, že by to vôbec nemuselo pôsobiť "okázalo" :)))
      Ja mám - rovnako ako ty - rada "inakosť" - ak dievčatá tvoje šaty napodobňovali - znamená to, že si mimoriadne kreatívna a šikovná /a to veru aj podľa toho čo ťa poznám ja - skutočne si!/ :)
      Tak nám obom prajem, aby sa počasíčko vylepšilo a my sme si mohli obliecť nejaké fajnové letné šatičky a šup von! :)))
      Krásny slnečný víkend prajem :-***
      Lucia

      Odstrániť