štvrtok 30. júna 2016

Bylinkový vankúšik a ďalší lapač do zbierky :)

Dnes som splnila hneď dve želania. Prvým bol bylinkový vankúšik - dekorácia, ktorá je vhodná napr. na zavesenie na skriňu. Vankúšik som vytvárala podľa predlohy -  obrázok je vytvorený transferom na látku. Vankúšik je šitý (na zašitie okrajov som použila ozdobný steh s motívom hviezdičiek - ten môj šijací stroj je proste borec! --- ehm - ale priznám sa, že ja už som borec trochu menší - zlomila som pri tom ihlu :DDD). Po okrajoch vankúšika je naskladaná "fodrička" a ten, kto tento druh textilnej ozdoby nikdy nešil netuší, aká je to výzva! Po pospomínaní hádam všetkých svätých som ju tam horko ťažko napasovala :DDDD.  Vankúšik je dozdobený rôznymi drobnosťami, štrasom, či malými perleťovými ružičkami a obsah tvorí 100% levanduľový kvet :).  Vankúšik sa dá zavesiť a ako úchyt som použila retiazku, ktorú som na vankúšik prišila.

Druhou vecičkou, ktorú som dnes dokončila je ďalší lapač snov  - tentokrát v bielo-smotanovo-ružovej farbe. Základ lapača tvorí háčkovaná dečka, ktorú som do kruhu všila, lapač je zdobený rôznymi kovovými ovesmi, krištáľovým sklom, textilnými kvetmi, perličkami, krajkou a rôznymi inými komponentmi.

Verím, že obdive vecičky urobia budúcim majiteľkám radosť! :)

Prajem všetkým krásny deň

Lucia














2 komentáre:

  1. Obe vecičky sú take milééééé, jemnééé, viem si predstaviť, ako si sa narobila pri všívaní tých fodričiek, poznám to, preto to obmedzujem na minimum, toľko inšpirácii mám od Teba, len realizovanie je problematickejšie, však raz sa mi to podari, zdravím Ťa Marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martulka, to ma veľmi teší, ak som Ti inšpiráciou, myslím si, že na všetko raz čas príde, teraz sú u Vás určite prednejšie iné veci :). Ďakujem za krásny komentár a posielam veľkú pusinu :)
      Lucia

      Odstrániť