piatok 1. júla 2016

Aby sa topánky leskli - úložný box :)

Môj muž je zaťažený na topánky, netuším, koľko ich má, ale pánskych topánok č. 45 máme doma skutočne, skutočne hodne :). O tie čo nosí do práce sa príkladne stará, používa drevené napínače na topánky vyrobené z cédrového dreva /mimochodom, darček odo mňa :DDD/ a už má celkom slušnú "zbierku" rôznych prostriedkov a pomôcok na čistenie topánok. Tie som mu všetky uložila do jedného šuplíka na chodbe, ale bolo toho veľa, takže bolo treba vymyslieť, niečo praktickejšie. No a keď sme boli naposledy spolu v bazáre a zbadali sme tam jednu starú drevenú debnu, bolo rozhodnuté! :) Tu by som chcela zdôrazniť, že môj chlap asi začína mať rád starožitnosti /staré veci/, lebo hoci ja som si nebola úplne sto percentne istá, že tú debnu chcem, on na nej  trval :) a myslím, že je naozaj dobre, že sme ju vzali :). 

Pôvodnú fotku síce nemám, ale zas - až také zmeny som s ňou nerobila. Pôvodne bolo na debni  pripevnené plechové zatváracie kovanie /petlica/,  ale  zámok na nej bol zamknutý a kľúč od nej sa už nenašiel. Takže som petlicu odstránila a na miesto nej som pripevnila mosadzné kovanie - úchyt a otvor na kľúčovú dierku /keďže na spodnej časti bolo vidieť dierky od pôvodných skrutiek - tie som musela prekryť/. Na vrch debne som chcela nápis - a na tretí pokus som to zvládla! Ten levanduľový transfer je pre mňa skutočne výzva!!! Už som to skoro vzdala - za každým zlým pokusom som musela debnu prešmirgľovať a patinovať octom - ale nakoniec som rada, že som do toho šla - výsledok je taký, aký som si priala! :)Box som ešte celý zavoskovala - použila som Annie Sloan Soft Wax Clear.

Môj drahý má všetky svoje čistiace vecičky pekne uložené a ja sa idem obzerať, čo ďalšie doma ešte dnes stihnem urobiť :)

Prajem krásny slnečný deň


Lucia















2 komentáre:

  1. Tvoj miláčik sa má pri Tebe dobre, tá debnička mi pripomína detstvo a drevenú krabicu môjho otca, kde mal všetky veci na čistenie topánok , samozrejme nie v takej krásnej ako je tá Tvoja, má v Tebe doma poklad, cmuk Marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja milá Martulienka. Prepáč že reagujem až s takým veľkým oneskorením, boli sme na dovolenke :). Och áno, čo sa môjho miláčka týka, má sa pri mne dobre, ale u mňa to je vďaka za to, že sa on o mňa tak krásne stará :). Som rada, ak som ti aspoň týmto spôsobom trošku pripomenula detstvo, rada čítam keď mi píšeš o Tvojich spomienkach naň :)
      Posielam veľkú pusu
      Lucia

      Odstrániť