piatok 1. júla 2016

Keď má svadobná kytica repete :DDD

Jedna bývalá nevestička ma poprosila, či by som jej nezreparovala svadobnú kyticu :). Požiadavka trošku /na prvé prečítanie/ zvláštna - no po získaní bližších informácií som vedela, že je to opäť ďalšia výzva :DDD. Ono totiž ani tak nešlo o to, svadobnú kyticu, ktorú na svadbe táto nevesta mala zo živých kvetov (a tie už samozrejme uschli ) nejakými čarami opäť oživiť :DDD, šlo skôr o to, vytvoriť kyticu novú, trvanlivú, ktorá by sa na svadobnú podobala a mohla tak pripomínať krásny a dokonalý svadobný deň oboch manželov :).

Snažila som sa - čo to dalo :). Jedna pravda vždy pravdou zostane - prírodu, tú proste človek nepretromfne :).  Príroda je proste dokonalá a vytvára tie najkrajšie kvety, aké sa len do svadobnej kytice dajú uviazať :). Ja som všetky kvietky do kytice vyrábala ručne. Najčastejším materiálom, ktorý som použila boli  saténové stuhy, ale použila som napríklad aj malé sklenené korálky /tie sú v strede tých fialových kvietkov/, alebo stuhy zamatové, či m malé peričky..  Jediné, čo ma trochu mrzí je, že kytica ktorú som vyrobila je sýtejšej farby, ako bola pôvodná. Materiálovo som totiž bola závislá od ponuky v galantérii a na internete a úplne sa trafiť do "farieb prírody" bolo tentokrát nad ľudské a dodávateľské schopnosti :)).

Samozrejme, najviac mi dala zabrať výroba kvietkov  - strihanie, opaľovanie, lepenie, šitie...  Možno to na prvý pohľad ani nevyzerá - ale zapotila som sa  veru :DDDD Lístky na kytici som šila a do vnútra som navliekla a prilepila drôt, aby mali pekný tvar. Na stred lístkov som využila vyšívaciu schopnosť môjho šijacieho stroja /to žilkovanie/ a kyticu som v samom závere dofarbovala.
A je hotovo! Som šťastná ako blcha, že som tú kyticu konečne skompletizovala :).

Všetkým prajem krásny deň


Lucia 














a pôvodná v plnej kráse: 



.... a teraz: 

2 komentáre:

  1. Pevne verím, že majiteľke sa nová kytica páčila, lebo je naozaj krásna, aj keď tie farby sú trošku odlišné, pekne si sa s ňou natrápila, ja by som nemala tú trpezlivosť, Marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martulka, tiež dúfam, že majiteľka bude spokojná, kytička je ešte stále u mňa, musím vydržať na možnosť zaslania zo SR. A čo sa trpezlivosti týka - určite by si ju mala, ale nedá sa stíhať všetko, ty proste stíhaš iné dôležité a náročné veci :-*************************
      Lucia

      Odstrániť