nedeľa 25. júna 2017

Keď prerábam prerobené - z kategórie mini - kúpeľňa

Ja viem, viem, kúpeľňo/práčovňu som Vám už ukázala. Vidieť ste ju mohli TU. No len čo sa nasťahovala nová pani domáca /o obyvateľoch domčeka bude raz určite nejaký zbližovací príspevok :DD/, tak sa rozhodla, že všetko bude inak! Práčovňa bola premiestnená do kuchyne, ako jedinej pracovnej miestnosti a pani domáca si presadila veľké zmeny! Chcela kachličky /bez kachličiek to vraj ani nie je kúpeľňa/, chcela nové police, pôvodná sa jej zdala malá,  chcela tiež sprchu - takú, ktorá sprchuje aj z vrchu, aby si mohla pohodlne umývať vlasy, chcela tiež sprchový záves, aby voda nebola všade, ďalej chcela obrovský toaletný stolík so stoličkou a na ňom chcela mať všetko, čo potrebuje na svoje skrášľovanie: klobúky, rukavičky, hrebene, kozmetické výrobky, šperky, chcela mať po ruke paraplíčko, kabelku, parfumy.. chcela úplne iné svetlá nad umývadlo /pôvodné vyrobené z uzáverov zubných pást sa jej vôbec nepáčili/ a chcela tiež ozdobný rám na zrkadlo. A nemôže sa vraj zaobísť bez paravánu! A tak pán domu zariadil, všetko čo jej na očiach videl. A vy môžete vidieť výsledok! :D

Ja ešte doplním, z čoho je čo vyrobené:):

- kachličky - tie sú po obvode celej kúpeľne a sú s nádherným marockým vzorom, vytlačené z Pinterestu :),
- police sú z drevených špachtličiek a ornament je z drôtika omotaného papierom,
- sprcha - hlavica - je vyrobená z hornej časti zubnej pasty, do ktorej som vystrihla tvrdý alobal, ktorý som predierkovala a "rúra", keďže som nezohnala nič vhodnejšie, je tiež z tvrdého alobalu,
- sprchový záves je z látkového, má v hornej časti kovové krúžky a zavesený je na starej náušnici /kruhu/,
- klobúky - ten v ľavo som vyrobila z kovového uzáveru z vanilkovej esencie a z papiera, ktorý som obmotala stužkou, dozdobila som ho pierkami a krajkou a "hlava" je vyrobená z gombíka a dreveného "čohosi", čo som dostala od šéfky v práci, takže neviem k čomu to pôvodne slúžilo :D,  ten v pravo je z kože, krajek a tak rôzne :D a "hlava" je vyrobená z kovových komponentov, korkového štupľa a gombíka, ktorý bol pôvodne zlatý, ale musela som ho prefarbiť na hnedo, pretože môj manžel - po vizuálnej kontrole skonštatoval: "čiapka, ale neviem čo je to zlaté" :D,
- rukavičky sú z kože a gombíky sú vyrobené z ozdôb na nechty,
- kozmetika: väčšina je z korálok a komponentov a dózičky sú vyrobené z fima,
- šperky sú vyrobené z korálok a tie na buste /busta je z papiera a oblepená  červeným saténom/ sú vyrobené rovnako z ozdôb na nechty,
- paraplíčko je zo špáratka, látky a krajky, na vrchu je prilepená korálka,
- kabelka je z látky, poloperál a kovových komponentov,
- nové svetlá nad umývadlo sú z korálkových komponentov a ozdobný rám je zo samolepiacich pásov štrasu,
- paraván je z papiera /obrázky sú z Pinterestu/, špajdlí, horné časti sú z plastových zápichov na sviečky do torty a na vrchu a spodku sú prilepené korálky. S paravánom som zvádzala samostatný boj, pretože kým som všetky tri časti k sebe prilepila, hádal môj manžel /ako môj najlepší kritik/, čo to vyrábam. Prvý tip bol zástavy /videl len tie tyčky bez vytlačeného obrázka/ a keď som na neho zazrela a prilepila o "tyčky" strednú časť paravánu, tak víťazoslávne zvolal: "Nosítka!" a tak som v pomykove, či môj paraván je skutočne paraván, alebo sú to tri nosítka prilepené k sebe :DDDDDDDDDD

Prajem všetkým krásny zvyšok nedele :)

Lucia
























.. a jedna fotka z pracovného nasadenia :)





2 komentáre:

  1. Nedýcham!Už som si to pozrela minimálne 10 krát a furt je na čo pozerať!!!! ÚŽASNÉ !!!!! Zážitok ....díky zaň...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak na tohle se nedá nic říci, protože to je neuvěřitelné... . To je naprosto úžasné,Luci Vy máte neskutečné ručičky a nápady... náááádhera... :) :)

    OdpovedaťOdstrániť