nedeľa 4. júna 2017

Z kategórie mini - krb & co.

Dnes, opäť z kategórie mini :). Ukážem Vám obývačku a v nej nový krb s príslušenstvom :) a ďalšie drobnosti. Obývačku v domečku pro panenky ste už mohli vidieť TU. Všetok veľký nábytok som dostala darom od mojej Edky :). Predtým som mala v obývačke krb, ktorý som si sama vyrobila z rámiku na fotografie, ale bol veľký a nepáčil sa mi, tak som ho z domečka vysťahovala. Kúpila som si krb z polyresinu, ktorý som pozlátila, dorobila k nemu "podlahu" a zadnú stenu  som použila zo starého krbu a k nemu som dorobila drobnosti:
- krbovú zábranu - tá je z priesvitných plastových napichovátok na jednohubky a kovových komponentov,

- krbové náčinie - to je vyrobené tiež z plastového napichovátka, dvoch gombíkov a dreveného drôtika a lopatka je z "uchánika" - paličky s vatou, korálky a plastového komponentu z kinder vajíčka a kefa na čistenie sadzí z kefky z riasenky  na oči:),

- kolíska na drevo je z plastovej fľaštičky, z ktorej som vyrezala ovál, pripevnila drôtik a na spodok som prilepila kúsok drievka aby pekne stála a dozdobila som kraje ornamentmi z drôtika potiahnutého papierom,

- ďalej som vyrábala do vitríny knihy, sú tam tiež "úlovky z ciest" - plaketa z Ríma (tá je z kľúčenky), Eiffelova veža (komponent) a loďka tá je z Grécka :). Časom budú suveníry z ciest pribúdať, ale teraz domáci stále domeček prerábajú a zariaďujú a tak im peniažky na cestovanie veľmi nezostávajú :DDDD,

- pribudli aj obrázky na stene (fotky v kovových komponentoch), ale z fotiek je vidno, že ich bude musieť pribudnúť časom viac, alebo budú musieť domáci obývačku vymaľovať. Po predchádzajúcich majiteľoch zostali na stenách fľaky :/,

- pribudol mi aj jeden keramický psík - ktorý akoby z oka vypadol tomu, ktorého som už doma mala :) a na stole pribudlo šampáňo a poháriky :), poháriky sú kúpené a šampáňo je komponent, ktorému som odstránila uško na zavesenie a nalepila etiketu. Keďže sa mi podarilo kúpiť v obchode dobré vůle pár mosazných drobností - tak sú na krbe dva svietniky (sviečky sú z balenia určeného na torty) a šampáňo je v nádobe na ľad - ktorá bola asi pôvodne mažiarom, ale kovový tĺčik sa nedochoval, tak poslúži takto :). No a aby malo šampáňo tú správnu teplotu, z napichovátok som nastrihala tie tenké časti a vyrobila tak ľadové kocky :).

Prajem všetkým krásny zvyšok nedele :)


Lucia 












1 komentár: