sobota 25. novembra 2017

Cathy

Dnešný príspevok je o novej sestričke s poradovým č. 14, ktorá ku mne pricestovala v balíku spolu s ďalšími nádhernými prekvapeniami. Balík mi zaslala Katka Cathy Ehrembergerová a ja jej týmto spôsobom chcem veľmi krásne poďakovať. 

Sama Katka mala v pláne bábiku trošku vylepšiť a tak som to urobila s veľkou láskou za ňu. Bábika dostala nové šatočky po inej panenke, nový make-up (pôvodný som jej z tváre drhla zubnou kefkou a Jeleňom) :DDDD, ušila som jej spodničku a ponožky a vyfasovala aj nové lakovky a mašľu do vlasov. :)

Považujem za dôležité uviesť, že Katka mi balíček zaslala len tak, hoci je sama zberateľkou a milovníčkou paneniek (a vlastní nádhernú rozsiahlu zbierku) a to po zistení, že tento druh bábik zbieram. Proste neváhala ani chvíľku a bábiku mi poslala. Katulienka moja, veľmi veľké ďakujem, nesmierne si to vážim. 

Katka, prijmi prosím zároveň v dnešný deň blahoželanie odo mňa k Tvojmu sviatku, dnes totiž kalendár slávi krásne meno  "Katarína". Panenku som pomenovala z vďačnosti po tebe a tak Vám obom želám krásny meninový dník. :)

Samozrejme, prianie patrí aj všetkým ostatným Katkám, Katuškám, Katulienkam a Kačenkám a to tak v Čechách, ako aj na Slovensku.  :)

Prajem krásnu sobotu a Katuškám na zdravíčko! :)

Lucia











pôvodne:

1 komentár: