nedeľa 22. marca 2020

Dámy a jeden pán (z kategórie halfdollky pre Edku)


To že mojej kamarátke Edke obliekam jej halfdolky ten, kto navštevuje môj blog, veľmi dobre vie. Do rúk sa mi dostala ďalšia "várka", tentokrát jedna prekrásna dámička bez kovovej konštrukcie, ktorej, podľa jej polohy rúk zjavne chýbalo paraplíčko, ďalšia, ktorá mala kovovú konštrukciu a aj šaty, ale tie bolo treba vymeniť (vzácna v tom, že má vlasy a tiež pohyblivé ruky, čo sa u halfdolliek tak často nevidí) a ďalej pierotky jedna väčšia, druhá malinká, ku ktorej sa Edka dostala cez moju kamarátku Terezičku, ktorá jej dala tip na jeden bazár, kde pierotku mali. No a najťažší oriešok - tancujúci pár. Ten mi dal veru zabrať, na Pintereste som našla iba asi tri obrázky halfdoll páru, aj to také, ktoré nemali "spodok", takže inšpirácia nula nula p*d. :D  S nimi som sa veru vytrápila poriadne a zabrať mi dalo aj paraplíčko pre vyššie menovanú slečnu, nakoniec však všetko dobre dopadlo a Edkinu zbierku opäť rozšíria ďalší oblečení :).

Prajem krásny deň a hlavne zdravíčko

Lucia






















 pred úpravou


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára