sobota 21. marca 2020

Z kategórie mini - kuchyňa


Kuchyňu vo svojom viktoriánskom domčeku som dokončila už dávnejšie, ale na blog som ju nedávala, tak to teraz napravím. Možno aj z dôvodu, že v predchádzajúcom príspevku je kuchyňa pre moje OOAK Monsterky v mierke 1:6, tak pre porovnanie, táto je v mierke 1:12, teda o polovicu menšia.

Ako kuchyňa vyzerala pôvodne si môžete pozrieť TU. Zmenou prešli podlaha aj steny, pribudli ďalšie drobnosti, ktoré som vyrobila - koreničky v poličke, jedlo a nápoje, bednička na drevo, umývadlo.. Najviac mi dala zabrať podlaha, ktorú som robila na dva razy, pretože prvý pokus so samotvrdnúcou hmotou mi nevyšiel. Naopak, tehly na stene sú zo samotvrdnúcej hmoty a lepila som ich tehličku po tehličke :). Myslím, že teraz kuchyňa pôsobí autentickejšie ako predtým :).

Prajem všetkým krásny deň

Lucia


















1 komentár:

  1. ÚCHVATNÉ! Nemôžem sa vynadívať! Je to umelecké dielo a v tomto vidieckom farmárskom prevedení je úplne perfekná!! Klobúk dolu, Lucia!

    OdpovedaťOdstrániť