streda 25. februára 2015

Ružičkové vence na prianie č. 3

Dnes som slávnostne dokončila poslednú sadu ružičkových venčekov – posledných päť kusov... Normálne som mala chuť pri ich dokončení si sama zatlieskať – predsa len, bola to slušná kôpka látky :D... látkové ružičky určité obdobie nechcem ani vidieť – pri predstave, že urobím ešte jednu – krížia sa mi oči :D :D :D. No som naozaj rada, že som úlohu zvládla – a myslím, že sa mi aj tieto celkom vydarili :D. Veď posúďte sami :D. Na niektorých fotkách – je venčekov viac, odfotila som aj svoj a ešte tie z minula, pre efekt – páči sa mi, keď je tých ruží tak veľa pri sebe :D.

Želám krásny deň



Lucia



......... a tu je tých päť krásavcov! :D


....... niečo málo z postupu: 
- farbenie a sušenie látky ... toto je množstvo na dva vence :D


látka a nástroje potrebné na výrobu ružičiek :D



.... výroba prebiehala všade, kde som sa pohla :D ..... aj v posteli :D :D :D



.... ruže by boli.... :D


... zoradenie :D


.......nalepenie na korpus ..


..... a hotovo - už aj s lístkami, nafarbené a nalakované :D
























2 komentáre:

  1. Krása ,krása ,krása, veru neviem či by som si vedela vybrať keď oni sú všetky tak krásne.
    Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júúúj Renatka!!!!!!!!!!!!! Ďakujem krásne!!! Som veľmi potešená, že sa moje vence tak páčia! Želám krásny slnečný marcový dník.
      Lucia

      Odstrániť