streda 25. februára 2015

Zásobník na korenie

Je množstvo spôsobov, ako uskladniť korenie – ja – v tomto smere prekvapivo praktická žena – uchovávala som ich vo vyťahovacej úzkej zásuvke kuchynskej linky – v ktorej po pár vareniach sídlil ukážkový bodrel :D. Sáčky s korením sa mi prevrhávali, miešali – nemala som v tom proste žiadny systém :D. Po poslednej návšteve môjho obľúbeného bazára mi do oka padla drevená krabička so zvláštnym vnútorným členením... pri bližšom preskúmaní som prišla na to, že pôvodne bola krabička určená na odkladanie hudobných MC kaziet. Mladším ročníkom to asi nič nepovie – no my ostatní .... :D :D :D osobne si pamätám, ako sme si nahrávali pesničky z rádia (aj s hlasom moderátora :D :D :D)... No a nápad prišiel ako z jasného neba! Z krabičky na kazety bude po novom zásobník na korenie!!!! :D Krabička obsahuje presne 30 dielikov, do ktorých sa sáčky od korenia krásne zmestia :D. Aby sa mi v korení lepšie orientovalo – oetiketovala som si štipce, ktorými korenie uzatváram :D. Možno tento spôsob nie je až taký estetický – zato si myslím, že ide o naozaj praktické riešenie :D.

Všetkým prajem krásny zvyšok dňa


Lucia

..........pôvodný stav:D


.. trochu z pracovného postupu: 







 .... a....tu je:D 
















12 komentárov:

  1. perfektný nápad... si šikuľka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prosim ta,ten napis spices herbs si ako urobila?servitka?sablona?dakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jane, ten nápis je transfer.... musela som "rozobrať" jeden obrázok na časti a tie som aplikovala ...
      Lucia

      Odstrániť
  3. Fakt praktické. A.... Lucka, že sa ja pamätám na nahrávanie z rádia aj s nežiadúcimi komentármi, tak to vzhľadom na môj vek nie je nič zvláštne, ale že sa pamätáš aj ty, tak to mi nejde do hlavy. Inak štipce som si kúpila za tým istým účelom, ale ešte neprišiel ich čas :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monička moja zlatá, veru tak, nahrávala som aj ja! :D Ďakujem za pochvalu, dúfam, že už aj u Vás príde ten čas kedy štipce zabezpečia, aby korenie bolo prehľadné :D
      Lucia

      Odstrániť
  4. Ach Lucka, ešte, že je tu Tvoj blog, také perfektné nápady máš, niečo podobné mám v pivnici, idem sa na to pozrieť, čo by sa s tým dalo robiť, ďakujem za inšpiráciu, veľmi rada sem chodím, ak mám čas, len teraz ho tak kradnem , lebo mám účtovnú závierku, a vela práce s tým, tak ďakujem, chodím sem odpočívať, a načerpať silu aspoň chvíľu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júúúj, ďakujem krásne za obrovskú pochvalu - veľmi si vážim všetky tie pekné slová :D Aj ja želám pekné tvorenie a verím, že aj toho času - s prichádzajúcou jarou a odchádzajúcim časom na podávanie daňového priznania bude čím ďalej tým viac!!! :D
      Lucia

      Odstrániť
  5. Lucka veru pekne si to vymyslela a zrealizovala ,zásobník na korenie je skvelý a tie rohové pliešky sú parádne.
    Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Renka, veľmi pekne ďakujem - a teším sa tvojmu "oku jastraba" - áno áno - veru aj mne sa tie rohové pliešky veľmi páčia! :D Nie sú veľmi "okaté" - no aj tak robia parádu! :D Krásny deň prajem
      Lucia

      Odstrániť