pondelok 9. februára 2015

Veniec z papierových obalov na vajíčka

Tohto fešáka som rovnako dokončila práve dnes. Je to hádam najdlhšie trvajúci projekt, do akého som sa kedy pustila – vystrihovanie ružičiek (možno sa to ani nezdá) je nesmierne pracné– takže som veniec robila po častiach... a pravda je aj tá, že neskonzumujeme doma denne sto vajíčok :D... takže som si musela počkať aj na materiál, ktorý pribúdal iba pomaly...  Nápad je rovnako z Pinterestu, videla som tam, ako jedna pani robila rámiky týmto spôsobom. Na každú ružičku je treba 7 dielov, tri veľké, tri menšie a jeden úplne maličký – stred ruže. Po ich vystrihnutí som ich navzájom zlepila tavnou pištoľou v dlani som kvet stlačila, aby mal krajší tvar a následne som ho prilepila na polystyrénový veniec. Skúšala som veniec farbiť farbou v spreji, ale nechytalo to dobre. Tak som si vymyslela, že farbu na stenu trochu zriedim vodou a budem to nanášať striekaním (použila som prázdny obal od mechanického spreja – laku na vlasy :D). Veniec mi zdobí spálňu a ja som šťastná, že som ho po pol roku zbierania a strihania  papierových obalov na vajíčka KONEČNE dokončila!

Krásny deň všetkým prajem



Lucia

















16 komentárov:

  1. Lucka, ja som z neho hotová !!!!! Je krajší ako inšpirácia z Pinteresu. Vyráža dych :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monička - to je veľká poklona pre mňa... veľmi pekne ďakujem!!!!!!!!!!! :)
      Lucia

      Odstrániť
  2. Paaaani úžasné!!! Obdivujem trpezlivosť a úžasné prevedenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Zuzanka - trpezlivosti bolo treba za vagón.. to musím priznať :D :D :D
      Pekný deň prajem
      Lucia

      Odstrániť
  3. Tak tento veniec je ozaj uffff :)...to musím mať aj ja....ale, kto mi ho vyrobí? :))....krásna práca

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Miška - v tomto Vám ale žiaľ neporadím.... myslím, že keď som to zvládla raz, zvládla by som aj druhý... ale... po vytvorení tohto venca som si povedala, že obaly na vajíčka už nechcem ani vidieť!!!! :D :D :D
      Lucia

      Odstrániť
  4. Wau, parádny! Nápad aj prevedenie!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bože žieňa Ty musíš mať ale trpezlivosť, venček je neuveriteľne krásny ale vidím že je to riadna babračka. Ale oplatilo sa neviem sa vynadívať a nádherne vieš všetko nafotiť. Paráda.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuuu Renatka, ďakujem za krásny komentár - môžeš mi veriť, že tento venček je považovaný zatiaľ za to naj naj naj na mojom blogu - ale na druhej strane - s ničím som sa nenatrápila viac, ako s ním :D O to viac ma teší, že má taký obrovský úspech! Veľmi pekne ďakujem za pochvalu venčeka aj mojich amatérskych pokusov o fotenie :D
      Lucia

      Odstrániť
  6. Lucka, klobúk dolu pred všetkými Tvojimi prácami, sú úžasné, originálne. Zas budem mať kde tráviť čas a naberať inšpiráciu pri pozeraní Tvojho blogu. Nech sa darí v tvorivej činnosti

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne Janka, som rada, že viem iných takto potešiť. Želám všetko dobré.
      Lucia

      Odstrániť