štvrtok, 19. marca 2015

Servírovací stolík

Pri mojej poslednej návšteve jedného bazára som neodolala a kúpila som tento servírovací stolík (môj drahý ho volá fúrik :D). Už jeho pôvodná verzia – teda prírodné drevo ošetrené lakom sa mi pozdávalo, bolo však nad slnko jasnejšie, že v bielej farbe mu to bude u nás svedčiť omnoho viac :D. Takže som ho natrela bielou farbou, následne prešmirgľovala. Potom som ho troška opatinovala hnedým patinovacím lakom a opäť prešmirgľovala. Na vrchnú časť som ušila obrus, pretože obkladačky ktoré boli na vrchnej doske stolíka som tentokrát nechala také, aké boli, nepretierala som ich. Jednak z praktického hľadiska a potom – ten motív sa mi celkom páčil.. Pri maľovaní som si všimla dátum výroby – vyrazený na spodnej strane stolíka... Stolík bude mať toto leto 31 rokov :D. Starožitnosť to určite nie je – ale pre mňa má takú hodnotu, ako keby bol :D.
V poslednej dobe nič nestíham, sťahovali sme sa...A tak všetko čo sa týka zariaďovania, sa u nás práve v tomto čase odohráva opäť :D. Takže návšteva, ak by k nám v tomto čase nejaká k nám prišla – asi by si ešte nemala kam poriadne sadnúť (všetko je všade :D) ale! – naservírovať by som jej – na pojazdnom servírovacom stolíku - mohla skutočne čokoľvek :D pivo, víno, kávu čaj ... ba aj čosi tvrdšieho :D Tak a to si myslím, že je základ, či? :D :D :D

Všetkým prajem krásny slnečný dník


Lucia


pôvodná verzia: 












6 komentárov:

  1. Už je jasná tvoja odmlka, takže iba toľko - krásny kúsok do nového bývania:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, pěkně jsi stoleček vylepšila. Takový servis každá návštěva ocení, i kdyby měla konzumovat ve stoje.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná a funkční dekorace-to je ideální! Moc hezké to máš! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi krásne ďakujem za nádherné komentáre!!!! :D Mrzí ma, že nestíham viac, teda ani odpisovať každej zvlášť - ale každý komentár mi robí vždy obrovskú radosť! Želám všetkým krásny dník :D
    Lucia

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéj Lucka, ani toto som doteraz nevidela, ten servírovací stolík je perfektný, pekne ste sa stým pohrali, presne zapadne do štýlu, jednoducho krása!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veliká vďaka :) Teším sa že sa páči.
      Lucia

      Odstrániť