piatok 27. marca 2015

Skriňa na topánky

Včera sa mi podarilo dokončiť aj ďalšie dielo – pri ktorom práca trvala dosť dlhé obdobie – ide o starú skriňu, ktorá bola pôvodne šatníková. My sme ju potrebovali na odkladanie topánok a preto bolo potrebné dorobiť do nej police. Dali sme si ich narezať a s ich inštaláciou  mi pomohol môj milovaný chlap :D. Následne som skriňu ošetrila, namaľovala (zvnútra aj z vonku) a prešmirgľovala na pár miestach. Takéto skrine máme na chodbe dve – a som rada, že všetky topánky našli svoje miesto v jednej miestnosti -  na chodbe :D. Stará skriňa nemala žiaden úchyt a chýbal jej tiež pliešok okolo kľúčovej dierky – pôvodne som kúpila iný typ než je teraz  na skrini – ale zistila som, že som nevybrala dobre – hoci to prvé kovanie bolo krásne – nedalo sa primontovať na skriňu, pretože vnútorná kovová vložka zámku je v skrini príliš vysoko vsadená.... No aj s touto variantou – hlavne s bielym keramickým úchytom som veľmi spokoná :D.

Želám krásny deň všetkým


Lucia



pôvodný stav:
  tesne pred maľovaním (v polohe ležmo vnútro skrine :D): 




                   
detaily:



...... a tu aj s bačkorkami: :D :D :D 

2 komentáre:

  1. MOC HEZKÁ PRÁCE.
    POHODIČKOVÉ JARNÍ SVÁTKY PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. MOC HEZKÁ PRÁCE.
    POHODIČKOVÉ JARNÍ SVÁTKY PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť