nedeľa 5. apríla 2015

Shabby chic telefón - telefón č. 2

Hoci už doma jeden starožitný prerobený telefón mám, dostal sa mi do rúk ešte jeden – tento je približne zo šesťdesiatych rokov minulého storočia a vyrobený je z bakelitu. V pôvodnom stave – žiadna sláva – naviac  - dostal sa mi do rúk poškodený – bola zlomená časť číselníka aj vrchný držiak slúchadla. Rozhodla som sa teda, že ho celý „oblečiem“ do čipky – a bude patriť u nás doma k jednej z tých vecí, ktoré patria do kolonky „absolútne shabby chic“ :D.
Telefón som teda polepila, namiesto chýbajúcej časti číselníka som nalepila kovové podložky pod skrutky (kým som takú veľkosť zohnala, celkom slušne som si obehla mesto :-D), natrela som ho na bielo a následne, tavnou pištoľou aplikovala čipku a krajku tak, aby som „schovala“ čo najviac plastových častí. S heslom: pri shabby chic platí VIAC je VIAC – tu je výsledok! :D
Ps: Môj milovaný chlap už ani nejako vzrušenejšie nereaguje – pri pohľade na moje shabby výtvory hovorí iba: „Nech len k nám nikto nepríde – lebo tieto tvoje štýlovky ma pred akoukoľvek návštevou úplne zhovadia!“ A konkrétne na môj nový telefón povedal: „A už ti niekto naň volal princezná moja?“ :D :D :D Dala som ho do spálne a ten prvý na chodbu. Snáď pri pohľade na ten prvý telefón nebude pred návštevou nikto zhovadený :D :D :D

Krásne sviatky jari všetkým praje


Lucia


Ps: Výraz "shabby chic" dnes používam asi často - je to z dôvodu, že minule som si prečítala, že jedna moja vec - tak, ako som ju prerobila bola: "zhovadená a najväčší masaker aký pani dovtedy videla". V žiadnom prípade netvrdím, že sa musia moje prerábky všetkým páčiť - to určite nie! Každý máme svoj vkus, svoj štýl, niekomu sa páčia veci moderné, inému starožitné, niekto má rád veci farebné, iný nie... takto by som mohla pokračovať veľmi dlho... Tiež som bola označená za človeka "čo si myslí, že keď je niečo biele, tak je to hneď provensálske". Pani som vysvetlila, že ja sa na provensálke nehrám, aj to, že každý má právo na svoj názor. Týmto článkom len teda zdôrazňujem, že ten štýl, ktorý milujem je SHABBY CHIC a pevne verím, že moje veci aspoň trošku shabby aj chic sú :D.


pôvodný stav:
















... a toto je telefón č. 1 a ten teraz bude bývať na chodbe :D teda - prípadnej návšteve na očiach :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára