utorok 28. apríla 2015

Knižnica s roletou

Túto drevenú knižnicu robil ešte môj ocino pre maminu – ale pri sťahovaní prischla mne :D.  Mamina ju mala v prírodnej farbe – ja som si ju samozrejme natrela na bielo. Milujem knihy a mám ich celkom hodne (toto je iba časť). Knihy ktoré sa mi zmestili som teda dala do knižnice – ale ich prílišná farebnosť mi v pracovni prekážala – a tak som rozmýšľala, čím prekryť prednú stranu – aby knihy nebolo vidno. Najprv ma napadol záves z nejakej ťažkej látky (také niečo ľanové), ale potom som si uvedomila, že by to malo asi príliš „kuchynský“ ráz ..  Dlho bola knižnica tak, ako bola – až ma raz „osvietilo“ :D. Mala som doma staré rolety zahrabané niekde v pivnici – drevené rolety už ani netuším, kde som ich kúpila. A tak som tieto rolety prispôsobila veľkosti knižnice (na šírku) a keďže na dĺžku jedna nestačila, použila som dve. Rolety som natrela na bielo a potom som ešte – aby vôbec nepresvitali – nalepila tavnou pištoľou na prednú stranu čipkovanú záclonu. Rolety som na knižnicu zavesila a teraz som spokojná, lebo knihy sú vo svojej knižnici ale nie je ich vidno :D.

Krásny deň všetkým


Lucia




pôvodne:










... takto vyzerala roleta predtým:

strihanie:

skúška či to dobré bude :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára