piatok 10. apríla 2015

Obrázky – zo starých nové

V pracovni nad pracovný stôl som si zavesila hodiny – a potom som zistila, že na tej veľkej ploche im je tam samým akosi smutno.... Tak som špekulovala, čo tam dať... Potom som na jednom bazáriku zazrela obrázky – predávala ich jedna pani veľmi lacno – bolo ich dvadsať. Ich motív sa mi farebne nehodil (ani veľmi nepozdával), ale to ma neodradilo od kúpy. Obrázky majú drevené rámy a to ma presvedčilo, že ich zoberiem. Na obrázkoch bol motív miestami vykamienkovaný – a tak som v rámci svojej prerábky – improvizovala aj ja :D. Zatiaľ som ich prerobila deväť. Rámy som oblepila čipkou, miesta pri kamienkoch som doplnila štruktúrovacou pastou, miestami som  na plochu naniesla krakelovací lak a celý obrázok natrela bielou. Potom som obrázky trošku dofarbila ružovou a šedou a ruže som aplikovala technikou decoupage. Keď som obrázky dokončila, pretrela som ich celé lakom a doplnila o malé saténové mašličky. Myslím, že sa k hodinám hodia a stena už určite nezíva prázdnotou.

Všetkým prajem krásny slnečný dník


Lucia



pôvodný stav:















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára