utorok 14. apríla 2015

Snehulienkino zrkadlo

Toto zrkadlo som kúpila od jednej pani cez inzerát, pripomínalo mi, neviem prečo – Snehulienkino zrkadlo :D. Pani mi ho predala za pár korún, vraj – našli ho na povale a chceli ho vyhodiť. Teším sa že sa tak nestalo.  Kovovú časť zrkadla som vyumývala  pomocou kefky a po uschnutí som naniesla hnedý základ na drevenú časť. Potom som naniesla na určité miesta drevenej časti krakelovací lak a po jeho uschnutí som naniesla na celý rám tri vrstvy bielej farby. Po zaschnutí som ešte rám zrkadla opatinovala hnedou a čiernou a preniesla motív ruží servítkovou technikou.


Keď do neho občas pozriem, mám pocit, že som  vážne najkrajšia na celom svete :D :D :D :D :D :D :D   

Všetkým prajem krásny deň


Lucia


pôvodný stav:









2 komentáre:

  1. Lucka, to zrkadlo mi fakt pripomína Snehulienku :) Po tvojej úprave je ako z rozprávky :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť