štvrtok 26. marca 2015

Veľká stojaca lampa

Túto lampu som taktiež ulovila v bazáre v čase, kedy sa mi tam podarilo objaviť servírovací stolík na kolieskach. Bola som pyšná na svoj úlovok o to viac, že som po takejto lampe už dlho túžila a moju radosť znásobila jej predajná cena – 100,- Kč! :D :D :D Lampa mala pôvodne na vrchu takú čudnú hnedú handru (akože tienidlo), ktoré som domov ani nebrala – vedela som už priamo pri jej kúpe, že ja jej doma nasadím takú „korunu krásy“ v podobe čipiek a krajek, akú si právom zaslúži :D.
Stojan lampy som na niektorých miestach navoskovala, následne prišli tri vrstvy bielej farby a prešmirgľovanie. Horná časť mi dala trošku zabrať, kým som vymyslela niečo – čo by som dala na samotný rám tak, aby sa mi to nikde v užšej časti neriasilo.... Najprv som myslela, že skúsim bielu silónovú pančušku :D :D :D – ale zohnať v meste niečo také sa zdalo byť nad moje sily :-(.. A potom prišiel spásonosný nápad! Kúpila som dámske biele bavlnené tielko s elastanom – ktoré som na kovovú kostru natiahla – lampu mi to tielko krásne oboplo v každej časti – a následne som už len lepidlom na látku lepila dookola čipky, krajky a madeiru... Na záver som lampu ešte okrášlila ozdobným lanom na ukotvenie závesu :D.
Keď lampa svieti – cez tienidlo tie vzory krásne presvitajú – ale zároveň je vďaka nim svetlo tlmené – presne taký bol môj plán! :D

Všetkým prajem krásny deň


Lucia



.... pôvodný stav:

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára