streda 5. augusta 2015

Čipkované ramienko na šaty




Už dlho opatrujem staré ramienka na šaty, mám ich viac a jedno sa mi dnes podarilo „obliecť do čipky“ :).

Postup je zachytený na fotkách –  asi k postupu nie je treba veľa slov :). Najprv som na drevenú časť ramienka upevnila molitanový pás, ktorý som prilepia tavnou pištoľou, takým istým spôsobom som potom kovovú závesnú časť zakryla saténovou stuhou. Takto upravené ramienko som prekryla pásom bielej látky a nalepila širokú čipku. Potom som ešte ramienko dozdobila rôznymi drobnosťami – čipkou, perličkami, penovými a papierovými ružami, krištáľom čo mi ešte zvýšil zo starého lustra...

Od začiatku bolo jasné – že ramienko pôjde do spálne :)

Želám krásny letný deň

Lucia






.. a postup:







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára